掃呢頁CODE去手機

2014年12月16日 星期二

容祖兒與佛有緣 揭阿Sa拍戲搞到抑鬱 阿Sa,容祖兒,祖兒,蔡卓妍,




容祖兒出席佛教慈善音樂會自言與佛有緣,談及阿Sa新片的海報「好激」,祖兒揭阿Sa接拍這個戲時曾經患上抑鬱。

next 1/1 pre

容祖兒在後台與一眾佛教徒聊天。

next 1/1 pre

容祖兒坦言工作上與男友劉浩龍各自好獨立,毋須向對方備案。

next 1/1 pre

阿Sa因接拍這個戲曾患上抑鬱。資料圖片

next 1/1 pre

樂壇天后容祖兒(Joey)出席佛教慈善音樂會,原來Joey與母親都偏愛佛教,而Joey更曾經抄寫佛經:「其實我好多年前仲唱過心經,出過碟,不過冇乜人知。」今次獲邀,可能與佛有緣,並會現場獻唱心經。至於會否出佛碟?Joey沒有刻意安排,要看緣分而定。而Joey晚上身穿露背裝赴會,她說:「今日揀嘅色都比較樸素同密實,但後面顧唔到咁多,同埋要符合場合莊嚴,所以都幾難揀。」

工作毋須同男友備案

談到好友蔡卓妍(阿Sa)的新戲海報造型大膽,Joey亦有留意:「覺得好震撼,都好期待,聽講佢全裸,佢都話希望大家唔好抱色情角度去睇,套戲有深遠意義。」她亦指阿Sa在拍攝期間好辛苦,情緒受到影響:「佢心情好低落,有少少抑鬱症,嗰陣有約佢食飯同去玩,依家都冇事。」問她如果接拍這類型題材的電影是否要向男友劉浩龍備案?她說:「我哋比較被動,係等機會,如果有好嘅機會要爭取,唔使交代,都希望阿Sa今次成功。」



鍾意就快D Share啦!