掃呢頁CODE去手機

2014年12月16日 星期二

陳七背未婚妻 拖女去九龍塘 陳七,




【短片】【C1頭條】陳七背未婚妻 拖女去九龍塘

2014-12-16 02:42:00



其他影片:>>






【C1頭條】陳七背未婚妻 拖女去九龍塘

前「香港足球先生」及南華隊長陳肇麒(陳七)多次被踢爆背女友偷食,與現年24歲o靚模未婚妻MVG成員劉雅婷(Toby)拍拖3年以來,先後被爆跟媽模Mia着情侶裝夜蒲,前年5月甚至偷嗒Toby的o靚模好姊妹張可義(Emily),二人齊上維多利亞酒店斷正。幸而Toby對他死心榻地多次原諒,今年6月,陳七於拉斯維加斯向Toby求婚成功,宣告將於明年結婚,還以為陳七終修心養性,怎知他依然不改孔雀開屏的個性,前晚趁未婚妻不在香港,偷會紅唇熟女睇戲直落。

前晚約9時45分,陳七和紅唇熟女現身幽靜的數碼港戲院睇特技猛片《出埃及記:神王帝國》(Exodus: Gods and Kings),挽着Prada手袋的熟女打扮斯文,與o靚模Toby完全是兩個類型,由於電影未開場,兩人買了飲品後故意扮作不認識分頭去洗手間,陳七出來後拿了飲品與女伴前後腳入場,至凌晨12時許散場時,由於已經夜深人靜,兩人才放下戒心結伴離去。

不過,陳七沿途卻掛住玩手機,不停跟人用WhatsApp錄音傾偈,不知是否向Toby滙報行蹤,熟女則十分識做全程粒聲不出。曾承諾要戒煙的陳七,竟邊傾電話邊吸煙,同是煙民一族的熟女也加入戰團邊行邊煲煙,過馬路後,陳七索性停低喪傾WhatsApp,被冷落的熟女終於不耐煩,行開一邊左騰右騰向陳七抗議,陳七才乖乖收起電話去攞Benz跑,還表現風度為熟女開車門,輕攬一攬她的腰讓她先上車。

貪靚的熟女上車後即時補粉,陳七望着她扮靚表現得很有耐心,之後他將Benz跑駛前停在狗公園門口,夜闌人靜兩人坐在車內談心,熟女一手托頭一手輕拍陳七的頭部,表現得風情萬種,之後陳七開車直駛到時鐘酒店林立的九龍塘金巴倫道,將Benz跑停在名人酒店和羅曼酒店的門前路邊,兩人在車內傾了15分鐘,之後陳七疑發現記者,突然「轟」一聲以高速飆車,不知所蹤。

本報記者致電陳七了解跟熟女的關係,他冷冷說:「冇關係。」問未婚妻知唔知?他說:「佢唔喺香港,我同朋友去睇戲啫,又唔係做啲乜。」問去九龍塘做甚麼?陳七反應甚大說:「又影到九龍塘,咁點算呢!」怕唔怕未婚妻誤會?他晦氣說:「唔想答你呢啲問題。」再追問幾時結婚?他說:「唔會答你任何嘢。」即匆匆收線;至於身在外地旅行的Toby,驚聞未婚夫媾女後,透過短訊問記者:「有相嗎?」最後僅回覆:「無回應,Thx,多謝關心。」



(攝影:畢紹基、梁繼光)



以為陳七一個人?



原來同一位紅唇熟女一齊去睇戲





睇完戲兩個人一邊行



就開始齊齊煲煙



之後架車仲駕去九龍塘



日間九龍超名人酒店附近



鍾意就快D Share啦!