掃呢頁CODE去手機

2014年12月16日 星期二

張繼聰否認謝安琪Eric不和:仲有聯絡 繼聰,謝安琪,張繼聰,




張繼聰力撐老婆謝安琪同Eric Kwok冇不和,仲話二人會繼續合作添!

next 1/1 pre

張繼聰大讚老婆係知恩圖報嘅人。

next 1/1 pre

張繼聰笑言台慶頒獎禮後,謝安琪喺屋企煮咗個麵畀佢食,好窩心呀!

next 1/1 pre

張繼聰

next 1/1 pre

夏森美(資料圖片)

next 1/1 pre

謝安琪(資料圖片)

next 1/1 pre

Eric Kwok(資料圖片)

next 1/1 pre

張繼聰一家三口。(資料圖片)

next 1/1 pre

張繼聰在無綫台慶頒獎禮勇奪飛躍進步男藝員獎,阿聰表示頒獎禮後還要拍攝訪問但沒有出席慶功。問到太太謝安琪(Kay)和兒子可有等他回來?阿聰笑言:「返到屋企都凌晨兩、三點,如果仲見到阿囝等門佢實畀我鬧,而老婆就煮咗個麵我食。」

唔知謝安琪缺席攞獎惹是非

提到Kay原本在廣州一個頒獎禮中獲得六個獎項,但經理人夏森美因不滿主辦單位的排位安排,最後Kay缺席攞獎?阿聰表示:「係咩?我唔知喎,咁每個經理人都有唔同做法,有唔同風格,我呢幾日又好忙拍劇。(如果老婆想同你傾訴你都冇時間?)要傾梗係放低晒啲嘢都同佢傾先啦,但當我放低晒手頭上啲嘢佢就會叫我做咗嘢先,其實獎嘅嘢唔講咁多,好似好八卦咁!但佢張專輯係做得好好,好精彩!」

力撐老婆謝安琪知恩圖報

另外,又問到有指Kay沒有出席支持當日Eric Kwok的紅館作品展,而Kay一曲爆紅的《囍帖街》乃是Eric Kwok之作。對於Kay不撐場因而有傳Eric Kwok聲言不再為Kay寫歌?阿聰則坦言他、太太及Eric都是好朋友,他獲飛躍進步獎時亦收到Eric短訊祝賀。問到會否做和事佬?阿聰透露:「Eric冇話唔寫,會繼續合作,冇芥蒂。(Kay有幾耐冇同Eric溝通?)有,上次太太咁啱喺隔離廠拍嘢都有過嚟搵我哋,太太係知恩圖報嘅人,得佢(Eric)寫首《囍帖街》先令太太事業有咁好成績。(係經理人比較難控制?)我冇講呀!」



鍾意就快D Share啦!