掃呢頁CODE去手機

2015年2月23日 星期一

胡漢清返大宅住傳復合 江希文:我哋冇傾偈 江希文,胡漢清,




胡漢清返大宅住傳復合 江希文:我哋冇傾偈



其他影片:>>






傳同胡漢清復合 江希文:我們冇傾偈

【江胡恩怨】現年四十三歲的江希文和資深大律師兼全國政協胡漢清,去年十月爆出家事糾紛,轟動全城;除有爆粗聲帶流出,二人分別向外展示身上瘀傷,「江胡恩怨」越揭越臭,江希文更直認已入稟家事法庭,為一歲多女兒Natalie追討生活費,亦有傳胡漢清亦會向她申請禁制令,禁制她霸佔沙宣道大宅。



■江希文昨在電話承認胡漢清返回大宅居住,但力斥復合傳聞無聊。資料圖片

「同一間屋都好少見」

不過,事情突然有戲劇性發展,昨日有雜誌報道指「江胡」情未了,皆因胡漢清已經搬回沙宣道大宅。報道又指江希文默認跟胡漢清關係緩和,回復同居關係。本報昨日致電江希文,對於被指跟胡漢清離奇復合,江希文在電話力斥:「好無聊!佢返嚟唔代表復合,一月頭吵大鑊佢搬出去,一月尾搬返嚟,呢度係佢屋企,隨時可以返嚟住。」問兩人是否分房瞓?她承認:「同之前一樣,冇變過,其實喺間屋都見唔到面,佢生活習慣幾顛倒,同囡囡作息時間唔同,自己日日要湊女,雖然同一間屋都好少見。」



■年三十晚江希文帶囡囡Natalie回娘家吃團年飯。互聯網圖片

江希文已入稟家事法庭向胡漢清追討女兒生活費,並排期三月聆訊,她說:「𠵱家唔方便透露任何消息,因為一切已交咗畀律師處理,多謝關心。」問她過年可有跟胡漢清同枱食飯?她說:「冇,年三十晚我帶囡囡返咗爸爸屋企團年,佢呢幾日好似唔喺香港,佢成日出門,冇交代行蹤,佢返嚟都冇試過同枱食飯,好似愛登士家庭咁,不過佢見到囡囡會抱,我哋就冇傾偈。」



■胡漢清江希文(右圖)去年十月爆出家事糾紛,二人更分別向外展示身上瘀傷。資料圖片



帶女返娘家食團年飯

而江希文囡囡Natalie年三十晚隨媽咪回娘家吃團年飯,圍上桃紅色口水肩的她趣緻可愛,問江希文今年新年願望?她表示:「祝大家羊年行大運,日日笑口常開,羊年願望父母身體健康,女兒快高長大。」江欣燕亦全力支持胞妹,在社交網貼全家福相並留言:「過去一年,感恩在身上的人和事。」

採訪:皓騫

鍾意就快D Share啦!