掃呢頁CODE去手機

2015年2月23日 星期一

古天樂相睇嗌尷尬 古天樂,




古天樂相睇嗌尷尬



■阿佘與古仔近日為新片周圍飛宣傳。

古天樂、佘詩曼在賀歲片《衝上雲霄》合作,二人在農曆新年期間會一起赴星馬及內地宣傳,日前二人在灣仔接受訪問,古仔表示雖然開工至年三十晚,但每年大年初一必定要與父母拜年,他說:「一定要呀,我係長子嫡孫,我屋企要拜神,由我負責,新年要跪地斟茶,年年都要,最慘係年三十晚拜祖先,要睇時辰,有時凌晨五點都幾甘㗎。」

古仔的父母思想傳統,是否希望他開枝散葉或安排過相睇?他笑說:「邊關事呀?如果我去到相睇真係大鑊,我都幾尷尬,不過我由細細個拜到牛龜咁大個,每年都要去拜年,啲親戚都見怪不怪,見佢哋都一家大細,我仲係一隻嘢坐喺度。」阿佘則表示新年會與媽咪去拜年,但媽咪性格洋化,故沒有傳統習俗。

採訪:溫敏芝

攝影:陳俊強



■古天樂每年大年初一必定與父母過。



■阿佘今年陪媽咪外出拜年。



■古仔在新片《衝上雲霄》,半裸與佘詩曼談情。劇照

鍾意就快D Share啦!