掃呢頁CODE去手機

2015年2月23日 星期一

《飛鳥俠》奪最佳原著劇本:米高基頓令本片得以飛翔 米高基頓,




【奧斯卡】《飛鳥俠》奪最佳原著劇本:米高基頓令本片得以飛翔

2015-02-23 12:39:00



本屆奧斯卡大熱得獎電影《飛鳥俠》再下一城,摘下最佳原著劇本,身兼導演及編劇一職嘅艾力謝路依拿力圖(Alejandro Inarritu)上台致辭時深深感謝戲中眾演員,又表示:「幾年前同團隊一齊諗咗個好瘋狂嘅主意,仲一齊寫咗個劇本出嚟。好多謝米高基頓,因為有佢,令呢部戲可以飛翔,發光發熱。」

最佳原著劇本其他提名:

李察連利加《我們都是這樣長大的》

E. Max Frye/ Dan Futterman《獵狐捕手》

韋斯安德遜《布達佩斯大酒店》

Dan Gilroy《頭條殺機》(Nightcrawler)

另最佳改編劇本方面,提名包括:

Jason Hall《美國狙擊手》

Graham Moore《解碼遊戲》

保羅湯馬士安德遜(Paul Thomas Anderson)《Inherent Vice》

Anthony McCarten《霍金:愛的方程式》

Damien Chazelle《鼓動真我》

最後改編劇本由《解碼遊戲》嘅Graham Moore勝出,Graham上台話:「將這個獎獻給圖靈,因為我有這個機會而他沒有,我16歲曾想自殺,將這個獎獻畀同我一樣的人,不要改變自己,保持古怪風格。」

鍾意就快D Share啦!