掃呢頁CODE去手機

2015年3月24日 星期二

阮經天偷嗒周冬雨 女友許瑋甯狠斷8年情 許瑋甯,阮經天,周冬雨,



台灣型男阮經天(小天)同許瑋甯拍拖八年,一度盛傳男方上年曾經求婚,點知婚就結唔成,最近更加傳出小天又偷食嘅消息!

一向貪玩的小天,五年前被影到帶女伴去酒店爆房,許瑋甯嬲到即刻喺facebook將感情狀態由「穩定交往中」改成「一言難盡」,不過最後都原諒咗小天。事隔幾年,據說拍親戲都好容易與戲假情真嘅小天,上年同23歲嘅「謀女郎」周冬雨合作拍爾冬陞監製嘅電影《暴走神探》,,當時有傳佢哋已經互生情愫,到今年初,佢兩個又一次合作關電影《西西里艷陽下》,仲要一齊去意大利取外景,而小天同女友許瑋甯就長期分隔異地,令到小天同周冬雨攞正牌日久生情。周冬雨更不避嫌當眾狂讚阮經天:「在戲裏很善良,身體也好,很有勁。」之後小天追問周冬雨鍾意佢定係另一個緋聞男友(林更新)時,周冬雨即刻答:「你!」

據知,已經完全死心嘅許瑋甯,喺約一個月前主動向阮經天講分手,表面上就話係「冷靜期」,暫時搬返去同媽咪一齊住。有記者追訪小天,問佢有傳偷引致分手嘅事,小天即刻好嬲咁講說:「哪來這種傳聞?我偷吃了誰?我們就只是因為在一起很久,希望先停下來思考,接下來是結婚,還是如何?她還是我重要的人,在我們這個最重要的時機,可以多給我們一點空間嗎?我們只是暫時分開住,沒分手,她還是我的唯一。」
同許瑋甯八年情,真係就咁完?
鍾意就快D Share啦!