掃呢頁CODE去手機

2015年4月27日 星期一

林志玲被瘋狂抽水 網民喪插內地鹹豬手 志玲,林志玲,



性感女神林志玲Chiling早前參加內地真人騷節目《花樣姐姐》,佢喺節目裏面同內地男星馬天宇疑似傳出姊弟戀。喺節目最新一集裏面,林志玲同馬天宇依然關係曖昧,不過男方就好似時不時手多多,疑似抽林志玲水。

節目其中一幕,馬天宇竟然氹志玲姐姐孭自己行,之後就順勢將手放喺女神胸前,俾男方壓實嘅志玲姐姐可能冇為意被抽水,但沿途發出招牌嗲聲,暗示馬天宇好重。之後又有一幕,林志玲要揸電單車載住馬天宇,坐喺後面嘅馬天宇一直攬住女神條腰,甚至仲將手抱喺志玲胸前添!

而喺停車之後,馬天宇仲唔肯放開林志玲,足足等幾秒後先好唔捨咁放低手。而最誇張就係節目尾聲,林志玲、馬天宇同李治廷Jam歌,馬天宇從後熊抱志玲姐姐,仲要將手放喺佢大髀上,真係抽盡水!

網民見女神被抽水,紛紛圍剿馬天宇,話佢冇風度,抽水抽得太誇張啦,有人仲話因為呢件事對馬天宇好反感添。
馬天宇被網民喪插食Chiling豆腐
鍾意就快D Share啦!