掃呢頁CODE去手機

2015年4月13日 星期一

Ella有B?周柏豪:唔敢代佢講 柏豪,官恩娜,Ella,周柏豪,



問到Ella係咪有B,周柏豪就話唔知,又話唔敢代對方講。

next 1/1 pre

周柏豪話好肚餓,但就冇偷食。

next 1/1 pre

周柏豪話屋企人冇催佢婚,只有催佢早啲瞓。

next 1/1 pre

周柏豪落力高歌!

next 1/1 pre

周柏豪孖住林欣彤(左)及DJ梁文禮(中)合唱。

next 1/1 pre

當到梁文禮唱嘅時候,一眾DJ好友即衝到台前影佢唱歌,場面搞笑。

next 1/1 pre

歌手周柏豪以「饑饉之星」身份出席饑饉三十閉幕禮,赤腳的他在台上分享早前慈善探訪的經驗,亦唱歌為眾人打氣,又跟同為「饑饉之星」的林欣彤及DJ梁文禮合唱,而當梁文禮獻唱時,一眾DJ好友立即衝到台前影他唱歌,場面搞笑。

堅持冇偷食

柏豪戴上早前到菲律賓慈善探訪時小朋友送上的花花頸鏈,他說:「因為當地小朋友冇嘢可以送畀我哋,所以就送啲手作禮物畀我哋。同埋去到學校,當地人係攞住香港區旗,當正我哋係英雄咁歡迎我哋,不過都好慚愧,所以返到嚟都改哂啲壞習慣,例如打邊爐唔好叫咁多嘢食。」至於問到今次捱餓了三十個小時可有肚餓,他即直言:「梗係肚餓不過都有飲吓水同奶。(冇偷食?)冇冇冇。」

唔敢打擾Ella

至於問到同公司的官恩娜(Ella)是否懷孕,他謂有留意報道:「但冇打畀佢,費事搞住人啦。不過我諗佢就算真係有咗都應該未夠三個月啦,上次見佢都冇。(上次係幾時?)兩個幾月前,傳統未夠三個月唔講得。(信佢有咗?)我唔知呀,又唔敢代佢講,佢哋當事人自己講番有定冇好啲。(打畀佢問吓?)唔好,如果我有咗都唔想人哋打嚟煩我。(打去恭喜佢麻。)會恭喜佢,如果真係有咗係開心事嚟嘅。(屋企人有冇催生?)冇,催我早啲瞓就有,以前阿婆在生時會催,但依家佢過世就冇人催,同埋身邊都有好多BB,唔使我去做呢啲嘢。」

鍾意就快D Share啦!