掃呢頁CODE去手機

2015年5月24日 星期日

Baby自爆同黃曉明靠「互黑」維繫感情 娛樂,曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,



BABY同曉明靠「互黑」維繫感情,聽落同互窒無咩分別,證明情趣都係維繫男女感情嘅良方,不過有時就要小心玩出禍咯。

next 1/1 pre

BABY日前喺韓國首爾出席剪綵活動,場面好墟冚。

next 1/1 pre

時代不斷咁變,搞到男女相處嘅formula都不斷咁變,老人家成日教我哋,做夫妻最緊要互相尊重,縱然呢個point都仲係不變嘅定律,但個重點係,吓吓都咁尊敬可能會悶啲,所以Baby之前接受內地媒體訪問嗰陣,就話同曉明係靠「互黑」嚟維擊感情喎。

就咁聽係咪嚇一跳呢?不過其實聽真啲,你哋就會知道係情趣嚟。Baby話佢自己成日「黑」曉明嘅年紀,笑言自己嘅粉絲同曉明嘅粉絲係兩代人;至於曉明,就成日「黑」Baby「瞎了」,表面睇好似踩Baby無眼光咁,但實質係曲線指自己委屈咗Baby,呢位男士謙虛深情到咁,試問邊位女士可以唔心動呀!

雖然係咁,唔代表曉明係屋企無地位架,Baby就話曉明喺屋企地位「挺高」的,仲話曉明喺屋企會負責煮飯,真係愈聽愈講得曉明好錫Baby,話Baby係最幸福女人,相信都冇咩人會反對啦呵。

鍾意就快D Share啦!