掃呢頁CODE去手機

2015年5月24日 星期日

包玉剛高招 令吳光正交棒保上市王國 娛樂,





其他影片:>>






只要將吳光正同阿仔吳宗權放上《How Old Do I Look》測試年齡網站,嘩!吳光正認真「正」,得56歲,較真實年齡後生12年噃。男人有權力,人都後生啲,咁,又何故咁早將九倉主席個位交棒俾阿仔呢?

聽聞,呢個係吳光正外父包Sir嘅悉心安排噃,同鄧小平一樣,包Sir要安排埋隔代接班人。其實睇吓九倉系母公司會德豐,多少都露咗啲端倪。

包Sir得獅子銀行支持鯨吞九倉、會德豐,又點會唔幫襯HSBC信託處理身家呢?吳光正老婆包陪容實揸會德豐11.002%,另48.981%由HSBC Trustee(C.I.)Ltd.持有,由是吳光正與老婆屬聯繫人,估計兩夫婦在信託內有若干權益;因為老婆關係,吳光正叫做揸咗會德豐六成股權囉。然而跟據五月十九日(本周二)嘅港交所股權彼露,吳光正嘅持股量減至一成一。公司解釋佢不在其位,信託權益不用申報;但俾人感覺就係人一走,茶就涼囉!

包Sir智慧認真高,唔單只搵到個女婿湊住個上市王國,呢個半邊仔到時到候仲乖乖交棒俾擁有包氏血統嘅第三代吳宗權,到最後咁大盤生意都仍然牢牢握在包家手中!呢啲可能就係成立信託嘅好處啦。

鍾意就快D Share啦!