掃呢頁CODE去手機

2015年5月3日 星期日

明星how old? 夏蕙BB得24歲田蕊妮14 夏蕙,田蕊妮,黃夏蕙,





其他影片:>>






最近微軟就推咗一個名為「How old do I look」嘅app,唔好話你同我都喪玩,一眾明星都係咁玩,先睇睇一眾藝人自己玩嘅結果先。

田蕊妮真係冇得輸,個app就話佢只有11歲,同佢個姪仔比,只係大幾年。至於佢老公杜汶澤都唔差喎,有24歲! 33歲嘅Fiona Sit一向都sell青春,佢就detect到係14歲,仲即時威威咁大讚夠誠實。樂瞳仲勁,7歲咋! 至於美棋BB就PO咗張當時真係佢5歲嘅相,計下都成20年前,估唔個APP 就DETECT到劉華有成41歲。

最搞笑莫過於孫耀威,27歲之餘,仲要變埋性。《壹》仔就搵嚟幾位人士嘅相試下,先嚟當然係話自己年年25歲嘅校長啦! 個APP就SHOW佢有53歲,旁邊嘅郭政鴻就係49歲,陳山聰就40。咁不老嘅唐寧,生咗2個都好,17歲卜卜趣。48歲嘅海味就後生一半,22者。

學生妹魯芬BB,真係青春無敵啦! 23咋! 同樣係學生妹嘅造型,思傿bb就不敵魯芬,一張show佢47,另一張係70! 汪阿姐都唔輸蝕,38歲,旁邊嘅嘉欣同方力申,都係廿幾歲。呢啲時候,點可以少左夏蕙BB,佢同司棋姐影相,司棋姐都可能要叫對方一聲𡃁妹! 24歲咋!
鍾意就快D Share啦!