掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

長腿港女入圍好聲音 唔愛周董愛那姐 周董,周杰倫,





其他影片:>>






你最愛看電視節目裡,歌手拚了命爭冠軍,唱到呼天搶地,到處青筋,而你才開心。

馬來西亞歌手黃明志一曲《飊高音》,道盡晒強國所有音樂綜藝節目嘅精髓,但係你有你笑,佢有佢繼續搞,因為有周杰倫丫嘛!中國好聲音嚟到第四季,尋晚出街嘅節目,又有「中國香港」嘅參賽者喇。

Kiki 加油 努力

佢就叫李嘉琪,樣貌有啲台灣歌手王若琳,長腿,一支木曲他,走小清新路線,將02年內地搖滾歌手許巍滄桑味嘅《漫步》,唱出一份少女對未來憧憬嘅味道,令到那姐同周杰倫都為佢轉身。

我從小來自一個非常貧困的鄉下,家裡有十五個人都死掉,我從小就非常有夢想,聽說你有夢想,你要越慘,就越能實現。

遊戲規則係咁,李嘉琪都要講吓自己嘅身世,佢爸爸係保安、媽媽係餐廳侍應,為咗音樂,家用都俾唔到,覺得自己好自私,仲激動爆喊。而佢最後無揀到我哋香港大部份港女摯愛嘅周杰倫,反而揀咗那姐。

今次成功入圍,名氣就已經賺晒喇,微博一夜間吸咗二幾千個fans,佢自己就話好少用微博,的確佢連tag那姐個名都tag錯。但係講到尾,情緒、人氣都係電視Show,唔到Kiki諗太多,都係唱歌啦。

很多事來不及思考,就這樣自然發生了,在豐富多彩的路上,註定經歷風雨。

鍾意就快D Share啦!