掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

人奶唔飽遭圍攻 周汶錡道歉:母乳不夠 周汶錡,



周汶錡因留言「人奶餵唔飽」而遭圍攻,今她為此道歉,更指出是自己母乳不夠才說出「餵不飽」的言論!

next 1/1 pre

「人奶餵唔飽」惹起多位媽咪圍攻!

next 1/1 pre

不多網友籲周汶錡身為公眾人物,應小心言論!

next 1/1 pre

不多網友籲周汶錡身為公眾人物,應小心言論!

next 1/1 pre

之後,Kathy喺社文網上逐一回應,亦為此如令大家感到不便而致歉!

next 1/1 pre

上月誕下囝囝Jacques嘅名模周汶錡,日前喺活動上提到自己開始轉餵奶粉畀BB食,仲話:「其實餵人奶呢,佢就唔飽嘅。」隨即惹嚟大批餵母乳嘅媽媽批評,喺Kathy嘅社交網站上留言,話佢身為公眾人物要小心言行,又留言話:「『其實餵人奶,他不飽』係一個非常非常錯誤的信息!」

面對多位媽媽嘅批評,Kathy今日就喺社交網站逐一回應:「大家好,在此對昨天的言論,為大家帶來不便!深表歉意!其實我昨天的意思,不是想表達餵母乳會令BB不飽,是因我自己母乳不太夠,只是擔心BB會不足夠,所以會混合了奶粉!我也十分支持餵哺母乳。」Kathy仲話:「可能我昨天的言論會引起一些討論,但我是打從心底的關愛自己的兒子,及我會繼續努力嘗試以不同方式以母乳餵哺兒子。最後,再次多謝各位的關注,作為一個新手媽媽,我想,要學習的東西還有很多,但我會繼續努力。」

鍾意就快D Share啦!