掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

傷住跑半馬 連詩雅痛撐拐仗嚇喊媽咪 連詩雅,



連詩雅話勁驚跑完半馬之後冇咗隻腳,又話嚇到媽咪喊。

next 1/1 pre

連詩雅早前負傷跑半馬。

next 1/1 pre

連詩雅要撐住拐仗開鏡。

next 1/1 pre

個樣似死撐,好痛咁!

next 1/1 pre

我見猶憐!

next 1/1 pre

不時要人扶住!

next 1/1 pre

認真要好好照顧身體

next 1/1 pre

CHOK甫合照。

next 1/1 pre

歌手連詩雅(Shiga)拿着枴仗出席微電影開鏡儀式,左腳包紮的她行路時都要靠人扶住,行路時更拐吓拐吓。

受訪時她透露左腳是之前在挪威跑半馬時受傷:「跑完之後返香港,嗰日係去咗睇骨科,之後第兩日又要飛去澳洲做周柏豪演唱會嘉賓,嗰日我都要攞住個拐仗唱歌,平時唱歌我鍾意喺個到郁嚟郁去,但嗰日郁唔到,好似畀人捉住咗,好唔舒服。(依家傷勢點樣?)仲未好番晒,我係左腳肌肉腫脹同埋關節膜發炎,做緊物理治療,行唔都唔方便,依家將啲力御晒去右腳到,但本身跑半馬前係右腳有事,所以依家兩隻腳都痛。」她又講到半馬衝線一刻哭是因為想到自己經歷很多事,而且難得來到挪威,所以希望完成賽事:「跑到14公里已經好痛,好驚跑完之後會冇咗隻腳,但都唔想放棄,但跑完之後隻腳係伸唔直。」

問到何時會好番?她表示醫生叫她一直都不可以跑住:「所以我一月個馬拉松都參加唔到,我已經個幾星期冇跑步,好唔舒服,依家只可以游水,但醫生都話唔知幾時會好番,唯有唔好跑住,等完全冇腫脹先再諗,本身我今日同個演員都有場跑戲,但都跑唔到,要等我好番先可以同佢一齊拍番,都好唔好意思,麻煩到好多同事。」而講到是次微電影是許廷鏗執導,問到怕不怕對方會鬧自己?她笑言:「唔會嘅,我哋咁friend。(熟先會鬧?)我會當佢講笑,佢咁funny。」

而講到港鐵職員被拍到要檢查手仗尺寸,現時靠拐仗出入的她表示想到個好方法:「就係用啲伸縮拐仗,佢check個陣就縮番,或者轉搭巴士。(你搵男友做柴可夫咪得?)人哋都要番工。(佢知唔知你隻腳受傷?)一開始冇同任何人講,媽咪都冇講,但佢(媽咪)睇facebook見到就喊晒,前日番嚟香港都見到佢,嗰陣我都好番好多,如果衝線一刻佢喺到應該會係咁喊同嚇死。」

鍾意就快D Share啦!