掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

FFx都爆得出!其實咩女團先係真經典? [FACE - 436] FFx,MF,



全知言

FFx都爆得出!其實咩女團先係真經典?

FFx隻洗腦歌〈 Sugar Baby〉喺 YouTube loop到難聽變順耳,不過上到位但又俾好多音樂人插爆製作唔認真,香港樂壇質素原來低到咁!其實古今中外都有唔少女團曾經風光過,論製作欣賞指數唱歌跳舞, FFx都真係小學雞都不如呀!

謝安琪

路透社圖片

最想復合嘅女子團體係 Spice Girls!原因係我好鍾意碧咸,如果 Victoria多啲出嚟活動,佢一家人又溫馨又恩愛,咁碧咸又會出多啲嚟到時好多人會好開心㗎,一定要復合!

王宗堯

我最想「開心少女組」復出!佢哋真係好青春,同埋係我細細個睇嘅青春偶像。難得佢哋仲齊人,𠵱家又興復古,所以都好期待佢哋一齊復出!

圖片

蔡一智

我最想 ABBA復合!因為細細個已經聽好多 ABBA嘅作品,聽聞佢哋原本係兩對夫妻,後來唔知點樣又散晒,希望佢哋再一次結婚

網上圖片

廖碧兒

我最想復合嘅組合係 Spice Girls!我鍾意佢哋啲音樂,又識跳舞,而且每一個成員都有自己嘅性格,有 sporty、 sexy、 happy同 scary,我最鍾意 sporty(Mel C.),佢又打得又夠 strong,嗰時比較少呢類咁型格嘅女仔!

路透社圖片

欣宜

我梗係揀 Destiny’ s Child細個聽得最多同埋成長時最受影響就係 Destiny’ s Child,好多歌都好鍾意,例如〈 Jumpin', Jumpin〉、〈 Say My Name〉、〈 Bills Bills Bills〉啦,同埋佢哋有隻 gospel medley,好正!最近上網睇到新聞話佢哋有可能復合,真係好期待!

美聯社圖片

街坊話 Twins夠洗腦

明星愛外國女團,但係班後生仔女就話自己細細個已經扮 Twins,阿 Sa原來都變咗上一代歌手!

ADAM

最想 Twins復合,因為細細個已經睇佢哋,最鍾意〈女人味〉,呢隻歌夠洗腦!

EVANGEL

最想復合嘅組合一定係 Twins!因為我淨係識佢哋啲歌,同埋佢哋比較 famous!

VIVI

Twins,因為細細個已經聽佢哋唱歌,同埋覺得佢哋好靚,好鍾意!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!