掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

蔡卓妍眼腫腫投入工作:我OK呀 蔡卓妍,阿Sa,



阿Sa雙眼明顯腫腫地,佢否認做嘢前喊過,表示心情OK!

next 1/1 pre

阿Sa出席活動時非常專業,經常笑笑口!

next 1/1 pre

睇嚟真係重新出發,忘記情傷!

next 1/1 pre

仲不時甜笑o添!

next 1/1 pre

有傾有講!

next 1/1 pre

佢就唔回應趙麗穎擅自加咀戲一事喇!

next 1/1 pre

講到老竇好似同辣妹拍拖,佢就話唔知,但都戥老竇開心!

next 1/1 pre

阿嬌(左)拍MV整親!(資料圖片)

next 1/1 pre

陳偉霆與趙麗穎(資料圖片)

next 1/1 pre

Sa爸(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手蔡卓妍(阿Sa)出席品牌活動,提到拍檔鍾欣潼(阿嬌)拍MV受傷,她表示是意外:「個shot要拍佢衝向鏡頭,佢唔小心撞到攝影機頂,搞到流血甩皮。(入院?)冇,買咗冰同佢敷,佢話得就咁化番妝,我話要消藥先,如果唔係會發炎。(中頭獎好lucky?)係,我哋一直都好lucky。(毀容?)冇。」

專注工作忘記情傷

早前她宣布與拍拖五年的歌手陳偉霆(William)分手,對於William在內地拍攝劇集《蜀山戰記之劍俠傳奇》與內地女星趙麗穎對劇本時公然手牽手,她說:「唔答喇,講晒喇。(擅自加咀戲?)唔答喇。(感覺酸溜溜?)唔答喇。(心情如何?)我Ok呀。」問到是否專注工作比拍拖好?她表示:「可唔可以轉過第二個話題?講工作嘅,我係好鍾意工作。(投入工作忘掉情傷?)一直都好投入。(令自己忙啲冇時間諗?)一路都好忙,未試過唔忙。」阿Sa看起來眼有點浮腫,問是否在活動前飲泣?她說:「完全冇呢回事。(有冇為過呢件事飲泣過?)唔答喇,總之OK。」

唔知老竇拍拖

另外,談到日前拍得其父親與一名辣妹在赤柱拍拖,她愕然表示:「吓?係咩?咁好?(爸爸冇講?)冇,佢份人成日周圍講,但唔同我講,對住我怕怕醜醜。我有叫佢搵番個人照顧,佢由細到大都有嫲嫲照顧,唔識照顧自己。(辣妹喎!)咁正!我唔知,問吓佢先。(好似細過你,接受嗎?)媽咪得一個,如果有人陪到佢都好,最緊要佢開心。」

鍾意就快D Share啦!