掃呢頁CODE去手機

2015年12月13日 星期日

【相差33年】前言不對後語 57歲人夫爾冬陞 傳戀上大陸女星 __,大陸,中國,

57歲爾冬陞(小寶)上年拍《我是路人甲》嘅時候,聽聞同有份演出﹑於91年出世嘅24歲演員王婷行得好埋,搞到老婆羅曉文好唔高興,成個人瘦晒,為呢件事兩公婆都嘈得好厲害,婚姻都亮起紅燈。佢老婆準備自立門戶,自己接戲做監製,同埋搞經理人公司,唔會再靠晒小寶。而小寶近期經常留喺北京,老婆就喺香港,早排爾太同屋企人去澳洲旅行,聽聞小寶都冇同行,同以前秤不離陀嘅關係,似乎有啲變化。本報記者致電小寶老婆,問佢同 ...




其他影片:>>






57歲爾冬陞(小寶)上年拍《我是路人甲》嘅時候,聽聞同有份演出﹑於91年出世嘅24歲演員王婷行得好埋,搞到老婆羅曉文好唔高興,成個人瘦晒,為呢件事兩公婆都嘈得好厲害,婚姻都亮起紅燈。

佢老婆準備自立門戶,自己接戲做監製,同埋搞經理人公司,唔會再靠晒小寶。而小寶近期經常留喺北京,老婆就喺香港,早排爾太同屋企人去澳洲旅行,聽聞小寶都冇同行,同以前秤不離陀嘅關係,似乎有啲變化。

本報記者致電小寶老婆,問佢同老公關係有冇問題?有冇聽到老公同內地女星王婷嘅緋聞?爾太話:「吓!我同小寶冇乜嘢呀!冇離婚、更加冇聽過老公有任何緋聞,王婷唔係我公司演員,對佢嘅事我就唔多清楚,但據我所知,小寶同呢位女星應該冇乜特別關係。不過你等我再問下老公,等陣再覆你」

收線後,記者再聯絡咗住喺北京嘅王婷,問佢近期有冇結婚計劃?有冇懷孕?佢好爽快回應:「近期沒有結婚計劃,更加沒有懷孕。」再問佢係咪同導演冬陞交往中?佢話:「這個事情我不回答!」咁樣答法唔承認、唔否認,真係會令人有好多聯想。原本想再追問,但佢自己講完已經收咗線!

再打返俾爾太,話俾佢聽王婷冇承認同冇否認同小寶交往中,爾太話:「吓!咁得意!我同老公真係冇事喎!關係好開心呀!」

同爾太收線唔夠10分鐘,王婷又主動同記者重新講過同小寶關係佢話:「我跟爾導沒交往,拍完《我是路人甲》每次見到導演都是和一班人一起,沒單獨約會,他和老婆關係有沒有出狀況,我就不清楚。」

問佢之前做乜唔否認交往中,後來又改口呢?佢話:「經理人公司通知我,說《蘋果》會打來問,我被你的問題嚇倒了,所以不敢答就掛線了,後來鎮定下來,所以再重新回覆你。」

王婷就冇承認同冇否認同爾冬陞交往中。 王婷喺《我是路人甲》入面有份演出。(王婷微博圖片) (王婷微博圖片)
今年王婷24歲,同小寶相差33年。(王婷微博圖片) (王婷微博圖片) (王婷微博圖片)
有指小寶同老婆嘅婚姻亮起紅燈。(資料圖片) 兩公婆成日形影不離。(資料圖片) (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!