掃呢頁CODE去手機

2016年1月4日 星期一

【雙喜臨門】結婚半年 李蘊懷孕搶生猴B __,李蘊,

2016年娛樂圈第一單喜事,李蘊噚日同內地生意人羅章冠喺海南補擺婚宴,原來仲係雙喜臨門(新聞連結:http://bit.ly/1PaieFB)。榮升人妻嘅李蘊今日接受《蘋果》電話訪問,開心宣佈:「我哋註冊咗半年,舊年6月8日,揀呢日覺得好聽啲,我哋喺廣州註冊。」問到點解咁秘密?佢就話:「因為我o依家唔係成日出嚟做嘢啦,另一半唔係圈外人,所以低調啲,完咗婚禮先公開。」問及幾時生BB?開心嘅李蘊忍唔住 ...


2016年娛樂圈第一單喜事,李蘊噚日同內地生意人羅章冠喺海南補擺婚宴,原來仲係雙喜臨門(新聞連結:http://bit.ly/1PaieFB)。榮升人妻嘅李蘊今日接受《蘋果》電話訪問,開心宣佈:「我哋註冊咗半年,舊年6月8日,揀呢日覺得好聽啲,我哋喺廣州註冊。」問到點解咁秘密?佢就話:「因為我o依家唔係成日出嚟做嘢啦,另一半唔係圈外人,所以低調啲,完咗婚禮先公開。」問及幾時生BB?開心嘅李蘊忍唔住漏口風:「想快啲有好消息,有嘅時候會公佈,我都想要馬騮,努力啲可能得,嘻嘻!」係唔係未夠三個月唔講得?李蘊支吾以對向《蘋果》暗示有喜:「總之有好消息會公佈。」講到咁白!嚟緊新年就係猴年,明白晒啦!係咪雙喜臨門、奉子成婚?佢強調未講得:「我哋結咗婚半年喇!遲啲先講啦。」鍾意仔定女呢?李蘊話:「可唔可以龍鳳胎呀,哈哈哈,希望啦,呢啲順其自然冇得揀。」咁係咪陀孖胎呀?李蘊大叫:「唔係呀,都係講番結婚,呢啲遲啲先講。」

知道老友有咗BB,好姊妹G.E.M.同超蓮噚日都化身「護花使者」
幸福人妻遲啲就做媽咪喇

鍾意就快D Share啦!