掃呢頁CODE去手機

2016年1月4日 星期一

岑日珈腹痛檢驗 子宮生巨瘤 __,岑日珈,

岑日珈子宮生巨瘤,更指有8cm大。next1/1pre岑日珈親自辦理入院手續。next1/1pre着住睡衣到醫院嘅岑日珈憂心忡忡。next1/1pre岑日珈途中不停篤手機。next1/1pre岑日珈跳舞時經常腹痛,一直靠食止痛藥了事。next1/1pre岑日珈next1/1pre岑日珈(Angie)日前在跑馬地被目睹一臉素顏,着住睡衣外套孭住背囊,獨個兒急步入醫院,見她走到婦產科登記,途中她不停在 ...


岑日珈子宮生巨瘤,更指有8cm大。

next 1/1 pre

岑日珈親自辦理入院手續。

next 1/1 pre

着住睡衣到醫院嘅岑日珈憂心忡忡。

next 1/1 pre

岑日珈途中不停篤手機。

next 1/1 pre

岑日珈跳舞時經常腹痛,一直靠食止痛藥了事。

next 1/1 pre

岑日珈

next 1/1 pre

岑日珈(Angie)日前在跑馬地被目睹一臉素顏,着住睡衣外套孭住背囊,獨個兒急步入醫院,見她走到婦產科登記,途中她不停在篤手機,表現得憂心忡忡。她辦理完一輪手續後,由醫護人員安排下入院留醫,原來Angie的子宮生了個巨瘤,已向經理人請了病假,農曆新年前將入院動手術。

影響經期擔心身體

據知早前Angie不時腹部絞痛,最初她以為是肚痛小事,加上忙於拍攝電影《PG戀愛指引》,所以只是服食止痛藥了事,但之後連經期都受影響,她就開始擔心身體出問題,即急急求診。Angie親口承認生理出了問題,說:「嗰日去覆診,因為醫生照到我子宮有個水瘤,大得好緊要,我諗有8cm咁大,未知係良性定惡性,我已準備好入院做手術。」

Angie表示去年忙於唱歌及拍戲,經常腹痛,但她就不以為意:「因為跳舞比較用力,試過跳跳吓好痛,要食止痛藥。之前仲試過痛到入院,當時醫生話要檢查清楚,因為我生理有問題,試過有成三、四個月冇嚟經期。」

入院開刀

怎知一照超聲波,便發現子宮內長了一個巨瘤,她說:「醫生話係水瘤,嗰陣好驚,唔知良性定惡性。雖然良性可以唔使做手術,但始終驚會變壞,咁大個瘤Keep住喺體內都係危險,所以決定做手術。等我錄埋音完成埋手上工作,希望喺二月前入院,之後健健康康過新年。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!