掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

【奇蹟】吳業坤拎叱咜我最喜愛男歌手! __,吳業坤,

吳業坤喺咜咤史上第一個以新人姿態拎最喜愛男歌手嘅人,真係恭喜晒。next1/1pre吳業坤知道自己攞呢個獎後,個樣真係好呆。next1/1pre之後佢係咁鞠躬。next1/1pre可以話係360度鞠躬。next1/1pre咦,坤坤突然遮住自己重要部位,唔通佢都知自己激凸?next1/1pre坤坤係性情中人,上台拎大獎當然都好激動啦!next1/1pre坤坤話佢冇預備貓紙。next1/1pre佢仲好 ...


吳業坤喺咜咤史上第一個以新人姿態拎最喜愛男歌手嘅人,真係恭喜晒。next1/1pre吳業坤知道自己攞呢個獎後,個樣真係好呆。next1/1pre之後佢係咁鞠躬。next1/1pre可以話係360度鞠躬。next1/1pre咦,坤坤突然遮住自己重要部位,唔通佢都知自己激凸?next1/1pre坤坤係性情中人,上台拎大獎當然都好激動next1/1pre坤坤話佢冇預備貓紙。next1/1pre佢仲好 ...


吳業坤喺咜咤史上第一個以新人姿態拎最喜愛男歌手嘅人,真係恭喜晒。

next 1/1 pre

吳業坤知道自己攞呢個獎後,個樣真係好呆。

next 1/1 pre

之後佢係咁鞠躬。

next 1/1 pre

可以話係360度鞠躬。

next 1/1 pre

咦,坤坤突然遮住自己重要部位,唔通佢都知自己激凸?

next 1/1 pre

坤坤係性情中人,上台拎大獎當然都好激動

next 1/1 pre

坤坤話佢冇預備貓紙。

next 1/1 pre

佢仲好多謝啲粉絲由佢一無所有,一直支持到佢依家。

next 1/1 pre

坤坤表情好豐富。

next 1/1 pre

坤坤去到台上面都係咁鞠躬。

next 1/1 pre

「我最喜愛組合」由組合SUPPER MOMENT奪得。佢哋話:「有個音樂人話我哋知,音樂家係應該分享自己嘅生活STYLE」,臨尾仲好有意義咁話:「堅持就會有出路。」

而「我最喜愛男歌手」嘅得主,可能大家都以為係陳奕迅或張敬軒,不過當司儀話係史上第一個,以新力軍姿態上嚟攞呢個獎嘅時候,鏡頭即刻影住吳業坤,之後喺全場歡呼聲之下,吳業坤上台攞獎,佢喺上台之前,先向四面觀眾鞠躬,然後上到台未開始講嘢已扯晒蝦。

森美搞笑話:「你有冇後悔冇着長褲。」坤坤表示後悔着咁窄,之後勁激動,手超級震,坤坤說:「我冇準備,冇諗過,呢個我冇準備張紙。」之後停咗一陣,再說:「我一開始完咗《巨星》後,我想唱歌,點解我唔知,喺嗰一刻我覺得每首歌都係有意義嘅,我淨係知我想唱歌,有fans五年前已經話喜歡我,但佢哋知我冇歌,又話我傻吓傻吓,偽毒,多謝佢哋喺我一事無成,支持到我依家,多謝!」

之後坤坤又激動話:「我唔講,我喊唔到,因為手好震。」最後又大叫:「我吳業坤喺呢個香港樂壇入面唔係玩玩吓,我知我着短窄褲唔啱,仲要戴唔襯我嘅眼鏡,有機會我會唱好歌,唔係食好!東!西!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!