掃呢頁CODE去手機

2016年1月3日 星期日

【Come on James!】吳業坤赴婚宴遲大到 老闆出埋嚟親迎… __,吳業坤,

今晚坤哥吳業坤到君悅出席所屬公司星娛樂高層TommyChu嘅婚宴,雖然因為拍《愛‧回家2》而遲大到,但甫到場即搶盡風頭,唔止成為集郵對象,成班老闆包括二少薛嘉麟同佢老婆諸葛紫岐、大薛生薛濟傑等都出嚟同坤哥合照,又恭喜佢噚晚喺叱咤連掃三獎。令婚宴好似變咗慶功宴咁,驚唔驚俾人話搶fo?坤哥即話唔敢當:「Tommy好錫我,佢講笑話幫我慶功啫。」又話感激薛生好錫佢,好照顧佢。咁星娛樂係咪捧佢做一哥?佢就話 ...




其他影片:>>






今晚坤哥吳業坤到君悅出席所屬公司星娛樂高層Tommy Chu嘅婚宴,雖然因為拍《愛‧回家2》而遲大到,但甫到場即搶盡風頭,唔止成為集郵對象,成班老闆包括二少薛嘉麟同佢老婆諸葛紫岐、大薛生薛濟傑等都出嚟同坤哥合照,又恭喜佢噚晚喺叱咤連掃三獎。令婚宴好似變咗慶功宴咁,驚唔驚俾人話搶fo?坤哥即話唔敢當:「Tommy好錫我,佢講笑話幫我慶功啫。」又話感激薛生好錫佢,好照顧佢。咁星娛樂係咪捧佢做一哥?佢就話:「我仲未聽過呢個計劃,不過公司會幫我開一個個音樂會,依家儲緊歌,2016年要發力追,仲會出碟。喺呢個年代仲出到碟,真係好感恩。預計都有八至十隻歌。」有份到賀嘅欣宜就話佢封咗封大利是俾一對新人,至於會否搶花球呢?佢就話:「都唔知搶咗未,而且我都未有男朋友。」欣宜又謂今晚只係飲咗少少,酒量一般。有冇試過酒後鬧事?欣宜話:「有醉過,但冇鬧事嘅。試過有次同同學仔去舞會,飲醉咗,返到屋企,要個細粒過我嘅朋友孭我行樓梯上樓,呢個係我真正嘅好朋友,到依家仲係好好朋友。」以身相許?「嫁俾佢?唔得!」

(攝影:仇志德) 婚宴好似變咗慶功宴咁。
成班老闆出嚟同坤哥合照。 欣宜就話佢封咗封大利是俾一對新人。

鍾意就快D Share啦!