掃呢頁CODE去手機

2016年2月16日 星期二

夏尉喻冧爆靚仔小豬 男友唔敢揀周星馳 __,夏尉喻,小豬,羅志祥,周星馳,

夏尉喻話揀男友要睇外表,好似小豬(綠圈)呢啲大隻靚仔就啱晒佢,而佢仲話周星馳(黃圈)有太多選擇,唔會輪到佢。next1/1pre夏尉喻為配合「魚」這主題,即場炮製蒸魚,佢首先幫手撈魚,但係就顯得有啲雞手鴨腳。next1/1pre夏尉喻睇住師傅即場劏魚,個樣勁驚。next1/1pre佢都有幫手劏,但係就驚到唔敢睇。真係小心切到手呀!next1/1pre落咗刀啦,但係個樣勁慘慘豬。next1/1pre ...


夏尉喻話揀男友要睇外表,好似小豬(綠圈)呢啲大隻靚仔就啱晒佢,而佢仲話周星馳(黃圈)有太多選擇,唔會輪到佢。

next 1/1 pre

夏尉喻為配合「魚」這主題,即場炮製蒸魚,佢首先幫手撈魚,但係就顯得有啲雞手鴨腳。

next 1/1 pre

夏尉喻睇住師傅即場劏魚,個樣勁驚。

next 1/1 pre

佢都有幫手劏,但係就驚到唔敢睇。真係小心切到手呀!

next 1/1 pre

落咗刀啦,但係個樣勁慘慘豬。

next 1/1 pre

搞掂蒸完。

next 1/1 pre

上枱講碟魚咋。

next 1/1 pre

賣相靚爆,都係講碟魚咋。

next 1/1 pre

試吓味先~

next 1/1 pre

夏尉喻話周星馳成日問人會揀佢定林允做女朋友,乜呢條問題咁難答嘅...

next 1/1 pre

夏尉喻祝福各位《東網》讀者年年有餘、笑口常開!

next 1/1 pre

周星馳(左)與小豬(資料圖片)

next 1/1 pre

形象搞笑的「寸嘴Barbie」夏尉喻在周星馳執導新戲中飾演美人魚家族的電鰻,身材豐滿的她雖也有拋胸演出,但造型「破格」要畫上粗眉及戴假哨牙,向來玩得的她並不介意扮醜,更覺得榮幸,希望靠該片得到更多觀眾留意。

讚周星馳唔Cool轉數快

Barbie表示很開心能與兩位男神周星馳及羅志祥(小豬)合作,大讚周星馳有才華轉數快,並非如傳聞中Cool,小豬則靚仔又大隻,講到想揀誰做男友?她說:「我鍾意小豬,外表係我口味,佢有種懾人魅力,明明有場戲我要電佢,但反而畀佢電眼電親!我哋喺片場慢慢培養咗默契,會用手勢互相打氣!(咁大膽唔揀星爺?)哎呀!佢太多選擇,唔輪到我吖嘛。」

亂演亂跳刺激思維

Barbie透露片場趣事連連,周星馳喜歡即場Jam笑料,經常叫Barbie放膽亂演:「佢成日同我講『畀啲嘢嚟揸吓先!』其實係想要人幫手諗橋,可能覺得我都無厘頭,會畀到另類答案,我捉到佢路後,磁場都脗合到!有次佢叫我同林允係咁跳舞,仲讚我跳得好啲,佢又會問大家揀我哋邊個做女友,佢好鍾意問點解,想知大家諗法,好隨和友善。」

做大廚炮製蒸魚

踏入新一年,Barbie祝福各位《東網》讀者年年有餘、笑口常開!為配合「魚」這主題,Barbie到一所酒家客串做大廚炮製蒸魚,見她撈魚時雞手鴨腳,搞到一身濕,甚少下廚的她更不忍心劏魚,一直匿在師傅身後,扁晒嘴表情搞笑!

場地:醉鍋館

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!