掃呢頁CODE去手機

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 為見賭王吵大鑊 俞琤 3百萬包機箍超瓊 超瓊,俞琤,賭王,何鴻燊,何超瓊,MW,




2月 13日:心急上機

情人節前夕,俞琤清早孖住何超瓊搭私人飛機飛峇里。何超瓊心急上機,俞琤就殿後打點行李。

滾熱辣

為見賭王吵大鑊 俞琤 3百萬包機箍超瓊

香港女首富何超瓊, 2010年被爆「瓊俞戀」,與商業電台副主席俞琤情投意合,超瓊並以「難得知己」形容對方, 2012年兩人再被傳媒直擊巴黎蜜遊。

「瓊俞戀」四年多來,表面上無風無浪,不過,原來去年尾「瓊俞戀」已現暗湧。今年一月中,俞琤因為強烈要求超瓊引見賭王被拒吵大鑊,兩人冷戰近半個月。不過,冧女無數的俞琤,即出動撒手鐧,送完首飾再豪擲 3百萬包私人飛機,請超瓊遊峇里箍煲,終於冧番掂這位女強人,過一個熱辣辣的情人節。








在 2012年初,熱戀中的「瓊俞戀」為了避開大眾耳目,盡情享受拍拖,選擇飛到巴黎蜜遊度新歲,可惜仍難逃傳媒追訪,被直擊煙韌繑手。

今年,瓊俞再次出埠,不過今次唔係蜜月旅行,而是箍煲之旅。 2月 13日,約早上 8點半,瓊俞坐住超瓊的寶馬房車從歌賦山寓所出發,直駛到赤鱲角私人飛機的停機坪。甫落車,身穿白色長褸襯牛仔褲的超瓊,頭也不回直入香港商用航空中心,而俞琤則吩咐機場的工作人員代為攞行李,之後便追上前會合超瓊。

據知今次的峇里箍煲之旅玩足五日,俞琤更豪花三百萬訂定私隱度極高的六星級酒店,請埋超鳳同超儀夫婦一起去,實行一家親峇里度情人節。俞琤今次咁大手筆,皆因之前激嬲咗超瓊。

打點行李

從車尾箱可以見到兩人的行李喼,俞琤更提點工作人員搬運時要小心。

幫挽手袋

進入停機坪時,俞琤手挽何超瓊的小手袋及環保袋,相當細心。

冧番晒!(設計對白)

想見賭王被拒

原來兩人交往四年以來,俞琤一直有個心結,是想成為何家的一分子。知情者說︰「 YT(俞琤)早兩年已經好想 Pansy(何超瓊)帶佢見賭王同二太,鞏固佢喺何家嘅地位。但 Pansy心知父母到今日都接受唔到 YT,所以家族活動一有賭王或二太, Pansy都係單拖去。

「賭王近年病情反覆,二太身體又唔係太好, Pansy成日去醫院探賭王, YT梗係想陪埋佢去探兩老當然 Pansy又係請佢食檸檬!咁 YT都有脾氣,覺得自己唔受尊重。」俞琤因為未能「面聖」,終於忍唔住同超瓊頂嘴,加上兩人於一月因廣告合作有意見分歧,有人借啲意發難,兩人冷戰近半個月。

燶面撐妹

2月 7日,何超儀同范曉萱出席商台為她們搞的演唱會。何超瓊雖然有撐妹妹場,不過心情就麻麻,面燶燶。

上個月超瓊契女曾昭怡結婚,超瓊同俞琤都有到場。據知兩人當時正在冷戰中,所以位置亦刻意企到離行離列。

俞琤呻黐身欲分手

俞琤亦向友人呻爆,嫌 Pansy麻煩及黐身,更爆響口話想向超瓊提出分手。「 YT把口就話想分手,但佢點會吖!佢其實好鬼緊張 Pansy就真。 Pansy對 YT好好,佢哋一齊冇耐, Pansy嘅公關公司介紹咗好多客戶喺商台落廣告,嗰兩年商台嘅廣告收入大增㗎!佢哋嘅關係咁密切,點會話斷就斷!」知情者說。

52歲的何超瓊,至今仍是工作狂,不時都要港澳兩邊撲,還要探望年老的父母,不能經常長伴俞琤左右。而本來住在元朗葡萄園的俞琤, 3年多前為了爭取時間親近 Pansy,寧願捨棄寧靜的生活,搬入超瓊香閨過着同居生活。密友是香港女首富,俞琤自己又是一台之主,兩個強人相處,俞琤往往是讓步的一方。

俞琤與超瓊冷戰半個月後,終於按捺不住主動箍煲。據知為冧番超瓊,俞琤先送首飾,繼而再搵超鳳及超儀幫手,為她安排私人飛機,又訂好 resort。咁超瓊見密友認低威亦心軟,在情人節前夕,才答應俞琤同遊峇里,破鏡重圓。

兩人在峇里度過熱辣辣的情人節後,超瓊在年廿九早上趕返香港,同二太食團年飯,當然有家長的飯局,俞琤又冇份

2月 17日:趕探賭王

年廿九,超瓊晨早由峇里回港,一放下行李,就趕往養和探父親何鴻燊。與俞琤去完峇里,超瓊條氣順番晒,笑得出!

連日來超瓊都會抽時間到養和探賭王。早前賭王身體欠佳,超瓊探望時更戴住口罩,十分小心。

賭王向來緊張超瓊,除了早年悉心安排愛女與許晉亨結婚外, Pansy的緋聞男友如楊其龍,他曾踩爆:「質地唔好!」至於俞琤,賭王亦唔多接受。

2012年,本刊獨家拍得超瓊與俞琤到中環揀大牀。當時俞琤更為超瓊挽手袋,盡顯紳士風度。

豪花 300萬包機

有錢人為了方便隨時出埠,以私人飛機出遊是閒事。不過買私人飛機入場費動輒逾億元。就算如俞琤今次包私人小型飛機出遊,雖然只是短途,但 300萬亦冇走雞。

當日兩人在機場客運大樓附近的「香港商用航空中心」,登上私人飛機。

箍煲旅行唔多掂

「去旅行」被不少圈中情侶視為挽救感情的「強心針」。不過,事實證明這些「箍煲之旅」,原來唔多 work。

伊健 Gigi赴日本

06年初協議分手後,鄭伊健與梁詠琪欲斷難斷,曾於年中去日本睇演唱會,展開箍煲之旅,但兩人最終仍是分手收場。

吳啟華石洋子遊大馬

去年吳啟華與太太石洋子及女兒一起去大馬,一家旅行兼登台,不過兩夫婦一直冇交流。返港翌日,吳啟華更宣布與石洋子分手。

陳山聰何超雲遊葡國

陳山聰拋低妻子同何超雲拍拖,這段戀情一直不被睇好。 2012年兩人同遊葡萄牙被指是男方箍煲,但返港未幾仍告分手。

名女人旺伴侶

搵個旺夫嘅老婆,係唔少男人嘅願望。圈中不少當紅女藝人,都成功帶挈伴侶商機無限,撈到風生水起。

楊千嬅

千嬅除咗帶挈老公丁子高去紅館獻唱,亦彈唔少 job俾老公,兩夫婦又不時「情侶檔」出席丁子高公關公司搞的宣傳活動。

吳君如

吳君如在娛圈人面甚廣,據知她不時出面幫陳可辛用「友情價」搵演員。君如又搭路為他找電影投資者,認真唔話得。

吳家樂

吳家樂 06年迎娶其士集團主席周亦卿女兒周蕙蕙。周家在商界人脈甚多,為吳家樂帶來不少出騷的機會。

楊怡

和楊怡拍拖後,羅仲謙人氣急升。加上有這位大台一姐照住,令羅仲謙獲得更多拍劇擔正的機會。

鍾意就快D Share啦!