掃呢頁CODE去手機

2016年2月15日 星期一

黃美棋讚有耐性 Ray靠口才抱得美人歸 __,黃美棋,

情人節食快餐,呢啲女仔追得過呀!next1/1pre黃美棋於情人節公開戀情。next1/1pre黃美棋大讚男友Ray係佢嘅支柱。next1/1pre其實好襯囉~next1/1pre呢啲相係之前佢哋,拍攝有線新節目《好想戀愛三藩市》嘅,唔知佢哋幾時真係結婚呢?next1/1pre嘩嘩嘩~好期待見到真正嘅一幕。next1/1pre情人節快樂!!!!!next1/1pre兩口子勁sweet。next1/ ...


情人節食快餐,呢啲女仔追得過呀!

next 1/1 pre

黃美棋於情人節公開戀情。

next 1/1 pre

黃美棋大讚男友Ray係佢嘅支柱。

next 1/1 pre

其實好襯囉~

next 1/1 pre

呢啲相係之前佢哋,拍攝有線新節目《好想戀愛三藩市》嘅,唔知佢哋幾時真係結婚呢?

next 1/1 pre

嘩嘩嘩~好期待見到真正嘅一幕。

next 1/1 pre

情人節快樂!!!!!

next 1/1 pre

兩口子勁sweet。

next 1/1 pre

郎才女貌!

next 1/1 pre

「宅男女神」黃美棋於情人節公開放閃,認愛主持兼樂隊主音鍾健威(Ray)!於網上驚喜示愛的美棋直認男友是其支柱:「佢幾照顧到我同教我好多嘢,好似教囡咁有耐性!」而Ray就自爆全靠口才追得美人歸:「我靠開口表白,有諗過食檸檬!」

讚男友識照顧自己

被網民封為「宅男女神」的黃美棋與主持兼樂隊主音鍾健威(Ray)傳出緋聞多時,她鼓起勇氣於情人節公開認愛!她先在社交平台向男友Ray驚喜示愛,留言感謝男友成為自己的支柱:「你撐下(吓)我時我又撐下(吓)你,謝謝你成為我的支柱。」其後直認拍拖兩個月的她透過《東網》電話訪問大讚男友識照顧自己:「佢幾照顧到我同教我好多嘢,好似教囡咁有耐性!(特意選情人節公開?)借情人節Sweet啲話畀大家聽。Sweet嘅日子做啲Sweet嘅嘢。佢起身睇到應該好驚喜!」談到男方有何追求攻勢?美棋即怕醜謂:「你哋問番佢哈哈!」

會帶蛋糕探女友班賀情人節

至於Ray眼見女友於網上認愛後即轉發對方的發文,更甜蜜稱呼美棋為支持自己的「頂心杉」:「雖然有時硬得成碌杉咁頂住心口,但原來當我失衡傾側時,就是多得她頂住我心口,才不至倒下!多謝我的頂心杉,情人節快樂!」他於受訪時自爆全靠口才追得美人歸:「好開心!係男仔做主動嘅,我靠開口表白,有諗過食檸檬,美棋都係隔咗一日先應承我。」Ray於情人節出發探女友班,美棋於微博上晒相放閃笑言以快餐作情人節大餐,感覺簡單而心足,平時肯陪你捱快餐嘅女仔難搵,情人節都肯同你食快餐嘅女仔就更加難搵,兩個都咁甜蜜,認真羨煞旁人!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!