掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

生日狠飛Aka 坤哥驚青否認 __,坤哥,Aka,吳業坤,

生日狠飛Aka坤哥驚青否認4,039views│2016年05月18日提到坤哥,網民對佢嘅評價,嚟唔開話佢扮毒食女,持毒賣毒,總之葡萄坤哥以「偽毒」形象去呃蝦條。高登巴打仲整埋一個「坤女郎」列表,list晒坤哥嘅溝女紀錄。不過,究竟有幾多「坤女郎」係同坤哥一齊,睇怕只有坤哥先知啦。依家坤哥唔止唱歌,拍劇、做主持乜都有佢份,荷包豬籠入水,唔駛再怕俾女嫌佢窮。問到坤哥知唔知Aka喺電台節目講到同一個男 ...






  • 其他影片:>>






  • 生日狠飛Aka 坤哥驚青否認
  • 4,039 views│2016年05月18日
  • 提到坤哥,網民對佢嘅評價,嚟唔開話佢扮毒食女,持毒賣毒,總之葡萄坤哥以「偽毒」形象去呃蝦條。高登巴打仲整埋一個「坤女郎」列表,list晒坤哥嘅溝女紀錄。不過,究竟有幾多「坤女郎」係同坤哥一齊,睇怕只有坤哥先知啦。

    依家坤哥唔止唱歌,拍劇、做主持乜都有佢份,荷包豬籠入水,唔駛再怕俾女嫌佢窮。問到坤哥知唔知Aka喺電台節目講到同一個男仔分手,形容出嚟嘅印象勁似坤哥,坤哥即時面有難色話︰「我覺得未必係形容我,我都覺得要問她本人。」問到坤哥係咪響自己生日,同Aka講分手,佢就話: 「我要問下佢先(你同佢依家關係點?) 都有聯絡」Aka話坤哥少聯絡喎,究竟邊個講真話呢?

    鍾意就快D Share啦!