掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

傅穎公開教「整容」後生13年 __,整容,傅穎,

妝前<br>素顏上陣的傅穎話要化13年前的舊妝。
傅穎公開教「整容」後生13年藝人傅穎經常被指「變臉」、「膠樣」,前日傅穎揚言要公開化妝過程短片,好等大家驗明正身,昨日傅穎坐言起行,上載妝前妝後「變臉」特技,片段一開始着住睡衣的她笑說:「我成日都會畀人話整容,我今日就公開吓我係點整容,其實我每日都會整一次。」片段中見她卸妝後一臉素顏,又示範化13年前的舊妝及現時流行的韓式靚妝。妝前素顏上陣的傅穎話要化13年前的舊妝。對於有人質疑她的一臉「素顏」, ...


傅穎公開教「整容」後生13年

藝人傅穎經常被指「變臉」、「膠樣」,前日傅穎揚言要公開化妝過程短片,好等大家驗明正身,昨日傅穎坐言起行,上載妝前妝後「變臉」特技,片段一開始着住睡衣的她笑說:「我成日都會畀人話整容,我今日就公開吓我係點整容,其實我每日都會整一次。」片段中見她卸妝後一臉素顏,又示範化13年前的舊妝及現時流行的韓式靚妝。

對於有人質疑她的一臉「素顏」,傅穎昨在電話說:「已經落(妝)到咁,點都好一定有唔同聲音。(覺得你唔似落晒妝?)咁可能我皮膚靚,其實我依家皮膚差咗,我冇期望條片一出,啲人就信晒,佢哋要咁諗冇計。」傅穎表示平日不用工作便不化妝,提到重化13年前舊妝相當熟手,她笑說:「嗰時啲妝好hea好易化。」她還將舊照對比,傅穎表示以前比較肥,現在瘦了,一直有戴開「大眼仔」的她最近學了韓式化妝,她說:「以前我黐開雙眼皮膠紙,但之前去韓國影寫真,韓國化妝師話唔使黐,所以我冇再黐,所以隻眼冇咁大,但感覺都OK。」

喬裝中
  • 喬裝中
黐睫毛
  • 黐睫毛
易容完成
  • 易容完成

鍾意就快D Share啦!