掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

【伍姑娘嬲爆變咗「姨媽巾」】37歲索腿天后陳敏之 一索得子! __,伍姑娘,陳敏之,伍詠薇,

現年37歲嘅索腿天后陳敏之,2014年10月1號同拍拖10年嘅圈外男友雷偉信(William)喺峇里白色小教堂行禮。婚後兩年唔夠,索腿天后今午三點左右宣佈有喜喇!相中身穿露肩鬆身衫嘅敏之雙手護肚,向天微笑,一臉感恩之情。見其腹部都幾大,似乎唔止有咗三個月喇喎!敏之喺instagram同facebook公佈喜訊,話自己將榮升為人母:「Ababyisablessing!ThankyouGodforth ...




其他影片:>>






現年37歲嘅索腿天后陳敏之,2014年10月1號同拍拖10年嘅圈外男友雷偉信(William)喺峇里白色小教堂行禮。婚後兩年唔夠,索腿天后今午三點左右宣佈有喜喇!相中身穿露肩鬆身衫嘅敏之雙手護肚,向天微笑,一臉感恩之情。見其腹部都幾大,似乎唔止有咗三個月喇喎!敏之喺instagram同facebook公佈喜訊,話自己將榮升為人母:「A baby is a blessing! Thank you God for this amazing gift from heaven above, a precious little prince to cherish and to love. 」,好多網民見到都留言恭喜佢。據知敏之日前剪頭髮時,都已經忍唔住同人講自己快做媽媽。今年三月,敏之坦言已積極造人:「去到呢個年紀,時間過得快,就嚟又生日咁,懷孕係得嗰幾年之嘛。」又話暫時想生一個,希望快啲搞掂,估唔到話口未完已經中獎!敏之接受傳媒訪問時,開心地謂﹕「我同老公仲有屋企人都好開心,覺得係神畀我哋嘅禮物,想咗好耐,都係順其自然,因為我哋都好忙。」原來揀7月1日宣佈呢件喜事係有原因,敏之解釋﹕「我同老公都想趁7月1日放假日子宣佈,加上今日係伍姑娘(伍詠薇)結婚17周年,喺我哋家族叫雙喜臨門,因為都係喜事。」伍姑娘係敏之契姐,咁敏之嘅囝囝將來就會叫伍姑娘做「大姨媽」,敏之哈哈笑道﹕「佢鬧我呀,叫我個仔唔可以叫佢做『大姨媽』,成塊『姨媽巾』咁核突,話要叫佢做Auntie Five。叫Auntie Five係冇問題,但佢真係我個仔嘅大姨媽,哈哈!」敏之透露懷孕初期有害喜徵兆,但依家已經好咗好多,佢話﹕「初時都有啲食慾不振、作嘔同眼瞓,仲瘦過未陀BB之前,不過依家穩定咗,已經可以食番嘢,不過醫生都話唔好過肥。」敏之話唔會全面停工,噚日仲有做《Sunday好戲王》主持,問老公有冇送禮物作獎勵?佢話﹕「暫時未,但原來有咗真係可以做皇后,好多人錫,禮物唔使送,最重要有愛、開心同正能量。」


鍾意就快D Share啦!