掃呢頁CODE去手機

2016年7月1日 星期五

【又係化妝功勞?】楊秀惠愈嚟愈有女人味 __,楊秀惠,

楊秀惠真係愈嚟愈有女人味。除咗女人心海底針之外,其實女人嘅樣更加係海底針。今日大家見識咗傅穎「頂級」嘅「整容」技巧之後,入夜又殺多個楊秀惠出嚟。其實睇番近年嘅楊秀惠,自從佢告別咗包包面之後,靚女指數即時飆升!而今晚佢現身樂易玲生日會時,感覺比之前更加省鏡,成陣韓味出晒嚟,女人味濃烈到不得了。加上佢嘅身形真係弗到漏,欣賞指數真係好高呀。唔好講咁多,睇相你就明。最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新 ...


楊秀惠真係愈嚟愈有女人味。除咗女人心海底針之外,其實女人嘅樣更加係海底針。今日大家見識咗傅穎「頂級」嘅「整容」技巧之後,入夜又殺多個楊秀惠出嚟。其實睇番近年嘅楊秀惠,自從佢告別咗包包面之後,靚女指數即時飆升!而今晚佢現身樂易玲生日會時,感覺比之前更加省鏡,成陣韓味出晒嚟,女人味濃烈到不得了。加上佢嘅身形真係弗到漏,欣賞指數真係好高呀。唔好講咁多,睇相你就明。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!