掃呢頁CODE去手機

2016年8月22日 星期一

【想成家立室】郭富城感觸:我都唔細 __,郭富城,

好多粉絲都會支持你嘅決定!舞台王者郭富城假紅館舉行共15場的《郭富城舞林密碼世界巡迴演唱會2016香港站》正式開鑼,演唱會中城城提到之前與一位小女孩拍了一套講父女情的微電影,他亦希望成家立室有自己的小朋友:「我都唔細喇,但呢刻嘅工作都好緊要,我工作嘅時候唔會有其他嘅阻礙,會勇往直前,因為有你哋同我分享,如果我唔努力,就唔會有咁多人支持自己,咁多歡呼聲。希望我喺電影學到嘅人生觀念可以同大家分享,而呢 ...


好多粉絲都會支持你嘅決定!

舞台王者郭富城假紅館舉行共15場的《郭富城舞林密碼世界巡迴演唱會2016香港站》正式開鑼,演唱會中城城提到之前與一位小女孩拍了一套講父女情的微電影,他亦希望成家立室有自己的小朋友:「我都唔細喇,但呢刻嘅工作都好緊要,我工作嘅時候唔會有其他嘅阻礙,會勇往直前,因為有你哋同我分享,如果我唔努力,就唔會有咁多人支持自己,咁多歡呼聲。希望我喺電影學到嘅人生觀念可以同大家分享,而呢個舞台嘅我係最真實,拍完呢個微電影之後,我學識愛在當下。」之後城城叫大家拿手機與自己拍照,再放上他的社交網,又叫大家開閃光燈,形成一片燈海,令他亦忍不住大呼好靚!

感觸哽咽

唱畢《愛的呼喚》後,城城說:「人大咗好易感動,但好少令我唱唔到落去,今晚你哋實在太好喇!開一個演唱會唔容易,仲有咁多好fans默默支持自己...」感觸的他停頓近十多秒後才續說:「放心啦,我忍得住嘅。」再停頓十多秒後,他指今年邁向入行26周年,出道至今轉眼25年,經歷了很多甜酸苦辣:「但就算再辛苦或者受傷都唔緊要,因為我知有你哋支持我。」

仲有幾多個25年

城城謂在練《臨行》這首歌時,回想起自己1994年首次站在紅館:「我想多謝大家畀機會我企上嚟,我會繼續努力,希望20年之後我都仲有機會企上呢個台。」並再次感觸起來。台下歌迷即大叫「錫晒你」、「喊啦」,城城說:「男兒有淚不輕彈!我應承自己,會將大家嘅鼓勵好好放入心中,我唔知仲有幾多個25年,相信到時我都百年歸老,但有得喺呢個舞台同大家分享音樂同人生,所以想用呢首歌代表我對你哋嘅心聲,係我送畀你哋嘅情書!」而舞台就投映着城城過往的作品及觀眾的照片。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!