掃呢頁CODE去手機

2016年8月22日 星期一

Race搞App賣樓No.1 逃出娛圈 __,Race,黃婉佩,

Race搞App賣樓No.1逃出娛圈下月踏入34歲的前組合2R成員黃婉佩(Race),逃離娛樂圈五年後轉做女強人,有份投資八位數字的新加坡賣樓App登上當地IOS「Lifestyle」榜首,坦言新加坡因為有政府屋,當地人比香港人幸福好多!而曾被爆是人妻的她,雖然離婚後又跟向佐分手,原來現已秘戀新加坡男友,Race希望工作和愛情都順利,甜笑說:「咁我就非常之幸福嘞!」■Race逃離娛樂圈後轉做女強人 ...


Race搞App賣樓No.1逃出娛圈

下月踏入34歲的前組合2R成員黃婉佩(Race),逃離娛樂圈五年後轉做女強人,有份投資八位數字的新加坡賣樓App登上當地IOS「Lifestyle」榜首,坦言新加坡因為有政府屋,當地人比香港人幸福好多!而曾被爆是人妻的她,雖然離婚後又跟向佐分手,原來現已秘戀新加坡男友,Race希望工作和愛情都順利,甜笑說:「咁我就非常之幸福嘞!」



■Race逃離娛樂圈後轉做女強人之外,感情得意,跟新加坡男友感情穩定。互聯網圖片

前女子組合2R由馬來西亞出世的索爆姊妹黃婉君(Rosanne)及黃婉佩(Race)組成,02年兩人被星探發掘來港發展,雖然兩姊妹樣靚身材正,可惜紅不起來,09年Rosanne嫁牙醫後專心做人妻,Race亦於五年前銷聲匿迹娛樂圈,轉而投身金融工作,三年前返回成長地新加坡,之後開設房地產中介公司,去年3月籌備搞賣樓App「OhMyHome」,跟友人合資八位數港幣,今年5月在新加坡的IOS上架,上周五榮登Lifestyle榜首,成功轉型做女強人。

有拖拍好幸福Race和妹妹Rhonda負責主打的賣樓App,用了大家姐Rosanne的一家三口合照做封面,身在新加坡的Race前日接受本報電話訪問:「由零開始,每個細節都要小心去做。」OhMyHome是個免費平台,幫助住政府屋的人放售或出租,Race希望將App推廣到香港等地方,不過要在當地搵到合作夥伴再決定。

事業得志的Race,感情方面亦春風得意,雖然09年跟向華強兒子向佐熱戀時,被爆原來04年已秘嫁新加坡商人陳靖諧,之後Race跟前夫斬纜離婚,可惜跟向佐的戀情亦無疾而終;事隔數年,Race原來已覓得第二春,問到現在有否拍拖?Race大方坦承:「𠵱家我有拍拖呀,感情穩定,係個新加坡嘅男朋友,𠵱家生活開心呀,希望感情一切順利,工作又順利,咁我就非常之幸福啦。」



■Race搵家姐Rosanne一家三口做App的封面相,希望給人溫馨感覺。



■Race創立的賣樓App幫人搵安樂窩,Rosanne的三歲細仔都幫手宣傳。

「唔會返去唱歌」至於有否懷念之前在娛樂圈的日子,Race坦言:「𠵱家喺新加坡有時會諗起,但因為我想學其他嘢決定離開娛樂圈,所以唔會返去唱歌嘞,我唔係話要做女強人,因為開始咗呢個App,一定要好畀心機,希望可以成功,如果分時間做其他嘢唔係咁好。」

採訪:皓騫



■當年Rosanne(左)和Race以2R索爆姊妹花之名闖香港樂壇。資料圖片


鍾意就快D Share啦!