掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

戚黛黛:戚黛黛嫁機師男友 13年姊妹曹敏莉嗌感動 __,曹敏莉,敏莉,

恭喜恭喜!前港姐戚黛黛下星期二在意大利古堡正式下嫁機師男友Calvin,今晚便會出發飛往當地。因此今早先在香港舉行接新娘儀式,而黛黛的好姊妹曹敏莉、李施嬅和朱凱婷等亦有到場「玩新郎」。讓新郎先嘗甜頭入屋避雨的她們,好快就露出「本性」,叫新郎和兄弟團做掌上壓,又要他們蒙眼傳Cupcake。之後,她們又叫Calvin讀愛的宣言,但因為男方中文能力麻麻,搞到讀得甩甩咳咳,場面既感動又有趣。曹敏莉亦指自己 ...


恭喜恭喜!

前港姐戚黛黛下星期二在意大利古堡正式下嫁機師男友Calvin,今晚便會出發飛往當地。因此今早先在香港舉行接新娘儀式,而黛黛的好姊妹曹敏莉、李施嬅和朱凱婷等亦有到場「玩新郎」。讓新郎先嘗甜頭入屋避雨的她們,好快就露出「本性」,叫新郎和兄弟團做掌上壓,又要他們蒙眼傳Cupcake。之後,她們又叫Calvin讀愛的宣言,但因為男方中文能力麻麻,搞到讀得甩甩咳咳,場面既感動又有趣。

曹敏莉亦指自己當時十分感動:「同黛黛一齊喺2003年選港姐,識咗佢13年都真係情同姊妹,等咗佢嫁好耐!」又指自己心裏流着開心的眼淚。問可會到意大利觀禮,現正佗B的她就指未能出席,故感到非常可惜:「我佗B仲嘔緊呀,等佢返嚟再搞」至於李施嬅就指接新娘時搞笑多過感動:「佢哋拍咗拖四年,兩個平時都好搞笑,啲兄弟都好好,叫佢哋做乜都好肯做。(會去意大利?)想,但有工作在身去唔到。」

從相片可見,呢個接新娘儀式有別於近年穿金戴銀嘅潮流,戚黛黛絕對冇將龍鳳鈪金豬等行頭掛喺身上邊,成個儀式都以溫馨為主,成個儀式簡潔而隆重。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!