掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

【奉子成婚?】張名雅戴港姐后冠出嫁 婚紗鑽飾通通有贊助 __,港姐,張名雅,

張名雅同丈夫今午五點左右換上婚紗同禮服現身,接受傳媒訪問。見其戴住三卡求婚戒,足踏高踭鞋,不時以花球遮肚。訪問時,問張名雅是否有咗?佢就話:「今日唔講呢啲。」之後又講下其他嘢咁,記者再追問係咪懷孕?張名雅都係嗰句:「今日結婚大好日子,唔講呢啲,你哋恭喜我哋婚快樂啦!」手咁宣佈陀B都係喜事嚟0架……咁幾時生B?老公阿Joe就話:「冇特別計劃,越多越好。」張名雅嚇一跳:「越多越好?」之後再話:「我哋大 ...


張名雅同丈夫今午五點左右換上婚紗同禮服現身,接受傳媒訪問。見其戴住三卡求婚戒,足踏高踭鞋,不時以花球遮肚。訪問時,問張名雅是否有咗?佢就話:「今日唔講呢啲。」之後又講下其他嘢咁,記者再追問係咪懷孕?張名雅都係嗰句:「今日結婚大好日子,唔講呢啲,你哋恭喜我哋婚快樂」手咁宣佈陀B都係喜事嚟0架……咁幾時生B?老公阿Joe就話:「冇特別計劃,越多越好。」張名雅嚇一跳:「越多越好?」之後再話:「我哋大 ...


張名雅同丈夫今午五點左右換上婚紗同禮服現身,接受傳媒訪問。見其戴住三卡求婚戒,足踏高踭鞋,不時以花球遮肚。訪問時,問張名雅是否有咗?佢就話:「今日唔講呢啲。」之後又講下其他嘢咁,記者再追問係咪懷孕?張名雅都係嗰句:「今日結婚大好日子,唔講呢啲,你哋恭喜我哋婚快樂」手咁宣佈陀B都係喜事嚟0架……咁幾時生B?老公阿Joe就話:「冇特別計劃,越多越好。」張名雅嚇一跳:「越多越好?」之後再話:「我哋大家夾下,冇預定生幾個,生左都可以俾父母湊。」問張名雅同老公識咗幾耐?佢話:「秘密,唔講。」識幾耐?「都有一段日子,雙方了解一段時間先至一齊。保持神秘,唔講。」今日新娘子戴咗30對金手鐲,相當耀眼。張名雅表示:「雙方親戚心意,唔係土豪。」至於父母送咩做嫁妝?「鑽石耳環嗰啲。」咁老公有咩愛的宣言?張名雅謂:「唔記得,秘密,唔講得。」咁點樣求婚?「太浪漫,唔講太多。」好多嘢都唔講得,但婚紗講得,係朋友設計,亦有贊助,首飾都係贊助,逾7位數。今晚張名雅仲會戴埋后冠進場。至於蜜月就要到時睇安排,或者年尾啦,不過婚後會即去溫哥華同親友食飯。伍允龍逗留咗大約一個鐘,直到7點半離開,不過劉佩玥就唔得閒冇嚟,恭喜一對新人並以人情做賀禮。伍允龍話喺會場見到唔少TVB同事同李佳芯,都玩得盡興。翟威廉約在8點半左右到,陳庭欣喺會場落嚟迎接,雖然兩人都手揸電話,但陳庭欣就指唔係要接翟威廉,而係接好姊妹莊思明。

Zoie真係冇得輸,旁為陳庭欣及何佩珉。
上市公司執董伴娘林珈莉 小心呀!!
伍允龍

鍾意就快D Share啦!