掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

鄭紹康搵律師傾偈 蘇康:我律師等緊佢 __,鄭紹康,

對於鄭紹康話搵律師傾有關事宜,蘇永康(左)話無任歡迎,仲話:「我律師都等緊佢。」蘇永康接受電話訪問時,對於著名公關鄭紹康(Francis)出席會展的時尚超模大賽時,表示因蘇永康的言論影響其個人誠信,故已跟律師「傾下一步點做」,蘇永康在電話中表示:「我律師都等緊佢,歡迎呀,我位御用大律師叫陳惠源先生,香港有好好嘅法律機制,不過首先我要問候吓鄭紹康先生,要叫佢全名先叫做尊重,我祝佢身體健康、身心康泰。 ...


對於鄭紹康話搵律師傾有關事宜,蘇永康(左)話無任歡迎,仲話:「我律師都等緊佢。」

蘇永康接受電話訪問時,對於著名公關鄭紹康(Francis)出席會展的時尚超模大賽時,表示因蘇永康的言論影響其個人誠信,故已跟律師「傾下一步點做」,蘇永康在電話中表示:「我律師都等緊佢,歡迎呀,我位御用大律師叫陳惠源先生,香港有好好嘅法律機制,不過首先我要問候吓鄭紹康先生,要叫佢全名先叫做尊重,我祝佢身體健康、身心康泰。(你之前都話係誤會,但事件沒完沒了,會否覺得好煩?)唔煩,煩到鄭紹康先生啫。」

談及在網上不少人表示支持他,更有人封他為「英雄」,蘇永康表示:「我知呢個(英雄)post,好多公關界同朋友瘋傳緊,多謝大家嘅支持,我要多謝我嘅朋友,其中一個可以開名嘅係黃偉文,但亦有人支持鄭紹康先生嘅,呢個世界一定有正、反兩面,呢個社會各為其主啫,咁鄭紹康先生喺呢行都咁有資歷同成就,不過如果我令佢不安嘅,我都祝佢身體健康、身心康泰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!