掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

謝安琪:全家陪出院!謝安琪靚爆現身:傷口唔痛 __,謝安琪,

謝安琪生完都好靚呀!女神謝安琪Kay在上星期(23號)在沙田仁安醫院開刀生下囡囡Karina,湊成「好」字!在醫院逗留5日後,於今日中午12點由老公張 ...


謝安琪生完都好靚呀!

女神謝安琪Kay在上星期(23號)在沙田仁安醫院開刀生下囡囡Karina,湊成「好」字!在醫院逗留5日後,於今日中午12點由老公張繼聰同仔仔張瞻陪同下一齊出院。Kay以淡妝示人,面色紅潤,精神睇落好好,而B女(Karina)就交由阿聰抱住,不過Karina可能太攰就瞓緊覺,張瞻就負責推住BB車超乖仔!而阿聰就話同Kay一致都覺得囡囡跟仔仔出世時一樣樣!(相關新聞: https://goo.gl/jhAZLz )

佢哋一家四口以黑衫型爆現身,Karina着住一身黑金色Hip hop裝束,同戴住棒球帽潮Look嘅哥哥張瞻襯到絕,Karina仲頭戴一頂有金色蝴蝶結嘅帽仔添,非常可愛。

問到Kay傷口仲痛唔痛,Kay話:「唔痛,冇問題,多謝你哋!」之後一家四口就登上黑色七人車離開醫院。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!