掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

陳松伶同坡女有瞹昧 契姐阿寶︰我滿足唔到佢,對唔住 ! __,陳松伶,

經過十二年被抹黑的陳松伶契姐阿寶,決定與契妹Han執筆出「自傳」爆料還清白,文中還披露了松松16歲離家出走投靠阿寶,以及松松與坡妹Esan的曖昧溝通, ...


經過十二年被抹黑的陳松伶契姐阿寶,決定與契妹Han執筆出「自傳」爆料還清白,文中還披露了松松16歲離家出走投靠阿寶,以及松松與坡妹Esan的曖昧溝通,力斥陳松伶大話連篇,忘恩負義!

既然阿寶同阿Han是無辜,為何不一早澄清呢?「已經講咗十二年,最近佢又再講,而我又好多病痛,唔想帶住呢個標籤離開呢個世界!」阿寶說。

阿寶話從來沒有呃過松松錢,在自傳入面亦提及到松松離開的時候,拿走不少東西,講到這裡阿寶就好像有些弘外之音。

「不過當時我能力有限,未必可以滿足到她想要的這麼多,對唔住!佢為咗建立自己可憐形象,係咁講啲唔係事實嘅嘢!我哋唔反應,只係想息事寧人!做人唔可以忘恩負義!人在做天在看!」阿寶說。

相關連結:

【忘恩負義】稱被騙全副身家 契姐出書揭陳松伶秘史

http://bit.ly/2shY0pB

【聯名開公司】《天涯歌女》大賣月薪只有一千 契姐阿寶為松松求公司加人工

http://bit.ly/2sicZQf

打兩份工供陳松伶讀書 阿寶︰做人唔好忘恩負義!

http://bit.ly/2r7QAHw

【一車車運走】 陳松伶為坡妹鬧翻帶底褲走 阿寶: 佢係有拎番自己嘅嘢!

http://bit.ly/2rgfdA5

契姐撮合認識老公張鐸 陳松伶自爆患抑鬱症卵巢瘤

http://bit.ly/2qy1iV3

__________________

今期封面 :

【動畫●封面●3億養廢柴】班子換血夢落空 阿爺焗林鄭循環再用

http://bit.ly/2qwgMgq


鍾意就快D Share啦!