掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

【一個月傳兩次】半裸上身孖索女遊船河 再傳楊明背莊思明偷食 __,莊思明,楊明,思明,

楊明同女友莊思明拍拖兩年,感情雖然穏定,仲不時放風有結婚打算,不過以往情史一籮嘅楊明,不時同其他女星傳出緋聞,早排就有周刊話佢拍新劇《抱佣情人》背住女 ...


楊明同女友莊思明拍拖兩年,感情雖然穏定,仲不時放風有結婚打算,不過以往情史一籮嘅楊明,不時同其他女星傳出緋聞,早排就有周刊話佢拍新劇《抱佣情人》背住女友,暗媾現年28歲、貌似「白淨版Rosanne」嘅大台姐仔郭千瑜(Mina),一如既往,莊思明對男友投百分百信任,仲暗寸有人借緋聞出位。(新聞連結:http://bit.ly/2qugXZA )呢頭佢哋拆完彈,嗰頭又有讀者爆料,又指楊明背女友偷食,仲有張半裸上身嘅楊明同個女仔嘅合照。傳媒就此事問楊明,佢睇完張相好大反應話:「大佬,呢個殷櫻嚟o架喎,以前佢都係拍劇o架,嗰日我哋成班去遊船河,Lisa都喺度,殷櫻都結咗婚有小朋友,希望唔好再傳呢啲嘢啦,影響到人就唔好」

楊明被指背女友偷食,其實相中女仔係曾經喺大台做過節目《一擲千金》嘅千金小姐殷櫻。 楊明話當日遊船河,女友Lisa都喺度。(網上圖片)
其實殷櫻幾年前已經結咗婚,仲同老公生咗個女。(殷櫻fb圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!