掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

估索妻得罪癡漢易拉架招客 吳佩孚帶老婆報警撇清賣淫 __,

估索妻得罪癡漢 易拉架招客吳佩孚帶老婆報警 撇清賣淫娛樂要聞玄學家吳佩孚的36歲索爆太太被惡搞,她的性感低胸相被製成易拉架擺在尖沙嘴街頭招徠,內容以大 ...


估索妻得罪癡漢 易拉架招客

吳佩孚帶老婆報警 撇清賣淫

娛樂要聞

玄學家吳佩孚的36歲索爆太太被惡搞,她的性感低胸相被製成易拉架擺在尖沙嘴街頭招徠,內容以大字「XX少婦」作標籤,由於連日收到多個嫖客電話,兩公婆昨日下午到將軍澳警署報案,吳佩孚強調沒欠債也沒感情糾紛,他扯火說:「賣淫都唔會通街擺自己樣出嚟,信嗰個都儍」



玄學家吳佩孚和老婆昨日到將軍澳警署報案,對於太太被誣衊賣淫,他強調沒欠債沒感情糾紛。

現年44歲的玄學家吳佩孚跟36歲索妻Miu Miu結婚13年,兩人育有一子一女,吳太不時在社交網分享性感靚相,昨日本報收到讀者張先生爆料,指在尖沙嘴街頭見到以吳太性感相提供性服務的「易拉架」廣告,懷疑吳佩孚夫婦被整蠱,內容更寫着「前任𡃁模,剛拿証來港……80蚊……24小時服務。」

本報昨日致電吳佩孚了解,他強調:「冇得罪人亦冇欠人錢,一睇就知惡搞,要老婆出去賣身還債唔會咁平呀!」他懷疑有人在老婆的fb偷相P圖製易拉架,更爆老婆近日被癡漢騷擾:「我老婆最近有好多癡漢、鹹濕佬喺fb撩佢,又講鹹濕嘢又send性器官圖片,我老婆冇回應冇搭嘴,一直封鎖佢,得罪呢啲人都未定。」



索爆人妻吳太的性感相被製成易拉架擺在尖沙嘴街頭招徠。讀者提供圖片



吳太不時在fb晒性感相,最近更被癡漢騷擾,狂發色情相。

狂收變態佬電話

對於老婆被指是前任𡃁模,吳佩孚激氣澄清:「已經好耐傳我太太以前係𡃁模,又話佢喺TVB做二、三線小花,又傳我太太做夜總會。我太太絕對冇做過𡃁模同藝人,老公係有名嘅人咪俾人玩囉,我點知得罪乜人。」由於易拉架公開了他的電話和睇相館地址,問到有否收到嫖客電話?他扯火說:「我都收到十個八個變態佬打嚟,問係咪有住家少婦,我話已經報咗警,唔好再打嚟。稍後我會同太太去報警,交畀警方處理。」

昨午4時許,吳佩孚夫婦現身將軍澳警署報案,問心情有否受影響?吳太說:「當然會啦,但唔知係乜人,呢排收到好多色情相。」對於被誣衊賣淫,吳太激氣表示:「一定會唔開心,朋友畀我睇,我都:『吓!唔係嘛!點解會咁!莫名其妙!』」她強調兩夫婦最近沒跟人爭執。

護妻的吳佩孚則表示:「我覺得需要報警,唔可以俾人誹謗,呢啲P圖係零成本,惟有希望警方做嘢啦。」問吳太有否想過轉fb賬戶?吳佩孚搶答:「我哋唔係擺色情相,係生活相,我哋唔會斬腳趾避沙蟲。」再問吳太會否擔心有更多私隱被揭露?吳佩孚又代答:「唔會,呢啲全部生安白造。」問到有否喊?吳佩孚再代答:「女性俾人咁詆毀,梗係有唔開心有喊,希望追查到始作俑者。」



曾在節目《恐怖在線》示範茅山神功「晒天針」的吳佩孚,被質疑是魔術。互聯網圖片



從事風水相學的吳佩孚,多年來是非不絕。資料圖片

「怪佢過份美麗」

問是否牽涉感情問題?吳佩孚強調:「絕對冇,朋友都知我哋好恩愛,去邊都一齊好似連體嬰,要包二奶都包唔到,我哋互相好信任,亦冇債務問題,有就嚟我度淋油啦,點會收得咁平呢,免費試做價,呢個世界邊有呢啲事,賣淫都唔會通街擺自己樣出嚟,信嗰個都儍」兩人報警後約於傍晚6時離去,吳佩孚表示警方到尖沙嘴巡邏沒發現有易拉架,指似乎是P圖惡搞,叫他們出入小心。問會否老婆太靚惹人妒忌?他笑說:「咁好難講,怪佢過份美麗。」吳太則否認有狂蜂浪蝶追求。

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!