掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

群星畀壓力!李克勤屈服唱《舊歡如夢》 __,克勤,李克勤,

克勤終於都屈服咗!歌手李克勤將於9月在紅館舉行入行30周年演唱會,為隆重其事,克勤喺fb搞咗個Live點唱活動。事前講明唔想唱《舊歡如夢》,就算見到有 ...


克勤終於都屈服咗!

歌手李克勤將於9月在紅館舉行入行30周年演唱會,為隆重其事,克勤喺fb搞咗個Live點唱活動。事前講明唔想唱《舊歡如夢》,就算見到有人點唱都會當睇唔到,點知直播一開始,勁多粉絲點呢首歌,之後仲有人點埋《閃電傳真機》,克勤不斷推托唔肯唱,去到中段時,容祖兒、周慧敏、徐濠縈、劉浩龍同Alan@MR都加入戰團施加壓力,不停叫克勤唱《舊歡如夢》,祖兒仲係咁叫克勤快啲找數,克勤去到尾段終於屈服,同時唱咗特別版嘅《舊歡如夢》同《閃電傳真機》,現場工作人員仲放紙炮慶祝克勤唱咗呢兩首歌,場面好搞笑!全個直播為時一小時三十分鐘,共獻唱20首金曲,一眾歌迷真係大飽耳福!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!