掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

22歲索模Kendall Jenner否認為同性戀者 __,Kendall Jenner,

Kendall澄清自己並非同性戀者。真人騷星出身的22歲美國人氣索模KendallJenner是為話題模特兒,一家是非多多,早前被傳為同性戀者的她近日 ...


Kendall澄清自己並非同性戀者。


真人騷星出身的22歲美國人氣索模Kendall Jenner是為話題模特兒,一家是非多多,早前被傳為同性戀者的她近日登上《Vogue》雜誌封面,於訪問中開腔澄清!Kendall受訪時大方講性向,自言不認為有雙性戀或者同性戀取向:「不過我唔知,邊個知?我對生活嘅體驗好開放!」但她亦表示暫時從未試過發展雙性戀與同性戀的關係,而且斷言有身體內有男性力量:「總之我唔係同志!」

此外,多次被指撻着NBA球員Blake Griffin的她被問到現時有沒有男友時,就神神秘秘地表示:「我鐘意我嘅私人生活,我好開心,佢個人好好,我有一個對我好好嘅人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!