掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

天時地利人和!蘇志威唔怕讚自己係好老闆 __,蘇志威,

蘇志威點解咁成功,佢就話全靠天時、地利同人和!百足咁多爪的藝人蘇志威除了歌唱事業的正職之外,同時亦是舞蹈學校及自家西裝品牌的老闆,投資有道的他於受訪時 ...


蘇志威點解咁成功,佢就話全靠天時、地利同人和!


百足咁多爪的藝人蘇志威除了歌唱事業的正職之外,同時亦是舞蹈學校及自家西裝品牌的老闆,投資有道的他於受訪時,就分享做生意的成功之道,他表示最緊要是天時、地利、人和︰「唔會喺沙漠賣雨褸,要知道咩時候做咩,捉緊時代步伐,仲有要勤力同埋有彩數,眼光要好先搵到好員工。(平時都會經常落舖?)耐唔中落去,都係交畀拍檔。(覺得自己係咪一個好老闆?)都唔差囉,哈哈,我唔怕讚自己好。」他又坦言在香港做生意要捱貴租,不過見到客人揀選到心頭好就覺得這份開心是用金錢買不到。

講到開設自家西裝品牌的原因,是來自拍檔於結婚時找不到合適的禮服,蘇志威當時又覺得應該要有多一個選擇給男士,所以就開始這門事業︰「自己成日都會着舞台衫,打破黑、白、灰風格,點知用其他顏色,好似藍、粉紅、橙色,點知啲人都好受落,趨向年輕化。」另外,回歸歌手身份的蘇志威亦表示今年都會繼續舉辦巡迴演唱會,包括前往東南亞及中國地區,組合草蜢亦會於下半年推出廣東大碟,正準備錄音工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!