掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

中學讀男校!胡鴻鈞嘅初戀情人係… __,胡鴻鈞,

胡鴻鈞就話自己初戀係女仔嚟嘅!歌手胡鴻鈞(Hubert)接受電台訪問,中學年代Hubert是入讀著名男校,之後到中六中七就讀商科學校,Hubert表示 ...


胡鴻鈞就話自己初戀係女仔嚟嘅!


歌手胡鴻鈞(Hubert)接受電台訪問,中學年代Hubert是入讀著名男校,之後到中六中七就讀商科學校,Hubert表示:「因為間商科學校身邊個個朋友都去讀,自己又跟埋去讀,而屋企人都想我讀商科,想我從商。」而Hubert之後都順利考入理工大學,不過他坦言:「屋企都係傳統思想,覺得男人要發達就要做生意,但自問就唔係做生意材料,只係聽阿爸阿媽話去讀商科。」

講到Hubert中學讀男校,初戀是男同學?他即謂:「咩呀,女朋友嚟,因為自己係籃球隊,因好多聯校活動,會識到啲女校生嘅。」Hubert稱之後因女朋友要去英國讀書:「所以都維持咗兩年嘅Long d。(最後點解分手?)責任都係自己到多啲,好似好多事都唔需要同佢分享,其實個女仔好好架,每日都堅持傾電話、又寫日記,佢會將啲日記拎番畀我睇,等我知道佢做過啲乜,反而自己好衰冇睇晒。(你變心鍾意咗第二個?)唔係,只係自己唔係好投入段感情,專注咗其他嘢,所以就分手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!