掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

張秀文中門大開露半球 葛民輝𥄫到實 __,張秀文,葛民輝,

咁索,係人都想望多兩眼啦!藝人張秀文及葛民輝(阿葛)到澳門擔任德晉集團春茗的司儀,張秀文身穿性感晚裝大晒左右半球現身,又讚阿葛風趣幽默,氹得她非常開心 ...


咁索,係人都想望多兩眼藝人張秀文及葛民輝(阿葛)到澳門擔任德晉集團春茗的司儀,張秀文身穿性感晚裝大晒左右半球現身,又讚阿葛風趣幽默,氹得她非常開心 ...


咁索,係人都想望多兩眼


藝人張秀文及葛民輝(阿葛)到澳門擔任德晉集團春茗的司儀,張秀文身穿性感晚裝大晒左右半球現身,又讚阿葛風趣幽默,氹得她非常開心,但上到台就要打醒十二分精神:「阿葛好專業,好照顧我,安排好多人幫我,驚我行動不便。」阿葛笑指秀文這次負責擔擔抬抬,還要兼顧廣東話與普通話講稿:「我哋呢啲行過嘅梗係話『小桂子即刻做嘢』,等件事流暢啲。」問到阿葛面對如此性感的秀文可有壓力?他即笑說:「低處未算低!當然有啲壓力。(驚分心?)我成晚會集中精神望住佢。(望邊?)Cue卡,我會掉晒我嗰啲!大會每年都安排靚女同我合作,令我好期待。」

秀文坦言一直渴望參與這個星光熠熠的盛會,阿葛聞言笑說:「何止星光熠熠?夜啲有人依依泣泣!(邊個?)啲老闆囉!佢哋主要嚟玩,食飯只係前奏,佢哋有After Party會飲天光,第一年我冇得去玩真係好唏噓!」至於秀文可擔心有人太熱情衝上台?她指現場有很多明星,笑言大家的熱情不會浪費在她身上。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!