掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

豪使幾廿萬!林盛斌包逾30名員工去泰國玩 __,林盛斌,

林盛斌豪使幾廿萬全包超過30名員工去泰國玩。藝人林盛斌(Bob)為醫學美容品牌開張分店擔任司儀,受訪時他表示上星期舉行公司旅行,撇甩老婆Pearl,豪 ...


林盛斌豪使幾廿萬全包超過30名員工去泰國玩。


藝人林盛斌(Bob)為醫學美容品牌開張分店擔任司儀,受訪時他表示上星期舉行公司旅行,撇甩老婆Pearl,豪使幾廿萬全包請超過30名員工去泰國玩。

談到Bob被影低大膽從後𥄫着住性感泳衣的模特兒蔡宛珊,他笑言是為搞氣氛所以扮演麻甩佬,問到老婆會否嬲?Bob表示不會:「不過佢每日都有Send啲仔女相畀我,我諗佢係有啲嘢想提醒我唔好亂咁做。(有冇畀人撩你呀?)冇,不過最後一日撞正泰國新年,所以酒店突然間多咗好多Couple(情侶),特別係男男嘅Couple嚟朝聖,仲要好大隻。」

Bob表透露將會於暑假一家大細去美國探親補數,問到幾時搞結婚Party?Bob就謂:「上年10周年去咗旅行慶祝,但咁啱有咗囝囝,睇吓15周年會唔會搞Party再慶祝。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!