掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

金像慶功:影帝古天樂送個獎畀老竇賀壽 __,古天樂,

出爐影帝古天樂就話想將個獎當係生日禮物送畀爸爸。《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》圓滿結束,香港九大電影公司齊集在尖沙咀附近一所餐廳舉行慶功宴,現場擠 ...


出爐影帝古天樂就話想將個獎當係生日禮物送畀爸爸。


《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》圓滿結束,香港九大電影公司齊集在尖沙咀附近一所餐廳舉行慶功宴,現場擠滿人相當墟冚,得獎者紛紛被現場人士「集郵」,當中出爐影帝古天樂一出場即引來全場歡呼,而最佳男配角得主姜皓文亦相當受歡迎。

問古天樂心情是否平復?他笑言ok,問到是否已預咗得獎?他說:「唔好諗太多,都冇諗定講咩,獎唔係一個人拎,係所有人付出。」他表示有留意黃秋生在台上的言論,認為每人都只是講出自己想講的說話,不想作評論。

問到得獎後會否加片酬?他說:「冇諗,留畀經理人講。(點慶祝?)要同太多人慶祝。(屋企人?)係呀!佢哋知,下星期係爸爸生日,到時再慶祝。(送個獎畀佢做禮物?)係呀!(下個目標係咩?)做想做嘅嘢,每朝瞓醒先諗,唔一定係事業上。」又指明天要開會,問是否心情鬆一口氣?他直言是不負眾望,要多謝很多朋友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!