掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

麻甩男仔頭!吳嘉熙自爆同男友性格調轉 __,吳嘉熙,嘉熙,

Cheronna上電台宣傳新歌。歌手吳嘉熙(Cheronna)為新歌《把持》到電台宣傳,她表示現今百分之七十的年輕人都有壓力,其實大部分香港人都活在壓 ...


Cheronna上電台宣傳新歌。


歌手吳嘉熙(Cheronna)為新歌《把持》到電台宣傳,她表示現今百分之七十的年輕人都有壓力,其實大部分香港人都活在壓力之下,所以應該去做自己喜歡的事、愛喜歡的人,不應因為某些規限、一些人的眼光,令自己卻步。可有什麼事情她堅持原則去做?Cheronna 說:「我諗係我嘅性格,公司覺得始終我哋Super Girls係一個女仔嘅組合,我唔應該表現得太『麻甩』,我會un腳,自己都唔係女神type嗰種女仔。(男友有冇邊方面都覺得你好男仔?)我會Take care班女仔,會扶佢哋落台,行嘅時候我又會行到最後、攬腰保護佢哋,我試過調轉攬番男友條腰,咁佢知我性格,所以唔介意嘅。」Cheronna笑言有時和男友黃奕晨的性格調轉:「佢都有女人味,有時仲有啲小動作。(撒嬌?)有時笑佢都唔知係咪男人嚟。」Cheronna坦言當兩個人獨處時,都會講掛住對方,聲調語氣亦會不同,有時她在SG面前分享與男友的事,她們都會受不了,說放閃放太多、令她們作嘔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!