掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

肉緊到呢!張致恒攬實張秀文愛犬唔放 __,張秀文,張致恒,

好似好Friend咁喇喎!藝人張致恒(Steven)近日忙住跟張秀文、崔建邦及黃愷怡拍攝節目「深夜美食團」。Steven不停在社交網上分享工作時的點滴 ...


好似好Friend咁喇喎!


藝人張致恒(Steven)近日忙住跟張秀文、崔建邦及黃愷怡拍攝節目「深夜美食團」。Steven不停在社交網上分享工作時的點滴,昨日他就上載了跟張秀文及其愛犬太郎的合照,見他攬住太郎時非常肉緊兼興奮,還擘開口扮正打喊露的太郎,場面搞笑。

Steven接受東網訪問時,笑問到太郎是否加盟美食團做狗主持?他說:「因為我成日喺佢(張秀文)嘅ig見到佢隻狗太郎啲相,我個人好鍾意柴犬嘅,所以咪同佢講,不如搵日開工時帶埋太郎出嚟啦。」而張秀文日前就「找數」帶了太郎到九龍城的泰國餐館拍攝現場,他又說:「佢隻狗真係好得意,我咪捉住佢嚟玩囉。」

問他可有打算養柴犬?Steven就話之前曾養過斑點狗同史納莎狗,不過自狗狗離世後,不打算再養,現時愛上了養貓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!