掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

黃耀明出櫃後被攻擊 盧凱彤感慨力撐 __,盧凱彤,黃耀明,

盧凱彤唔明解點解有人傷害黃耀明。歌手黃耀明的一連六場《黃耀明明曲晚唱音樂會》圓滿結束,到場支持的歌手有許鋌鏗、鄧小巧等,黃耀明更找來盧凱彤(Ellen ...


盧凱彤唔明解點解有人傷害黃耀明。


歌手黃耀明的一連六場《黃耀明明曲晚唱音樂會》圓滿結束,到場支持的歌手有許鋌鏗、鄧小巧等,黃耀明更找來盧凱彤(Ellen)及于逸堯做嘉賓。Ellen透露有首歌是寫於明哥出櫃後,當時有人支持有人反對,甚至留言傷害,她不明白明哥究竟做錯甚麼事要受攻擊。之後Ellen讀出一封「給明哥的信」,她說:「親愛的明仔,你好嗎?還記得我們第一次我們見面,你戴着寶藍色帽、神秘咁坐喺梳化上聽我同二汶唱歌。而我不知道你是誰,只知道咁靚仔一定係明星。」

躁鬱冇工作能力

對於明哥為社會所做的一切,Ellen大讚對方是一位關心社會、有責任感的音樂人,她續說:「我有躁鬱症時有段時間冇工作能力,你叫我唔使擔心,人山人海會養我,呢句說話畀咗好大動力我要快啲好番,因為我知人山人海冇乜錢。你咁愛社會,你教曉我做對嘅事。唔明呢個世界會對你特別苛刻,但今晚600幾人會寵愛你,因為我哋畀你嘅善良感染成為有taste嘅知識份子。」最後Ellen指明哥便是她的David Bowie,笑言:「世界再壞,你都係好靚仔,我預咗要養埋你。」隨後二人合唱《誰》及《親愛的瑪嘉烈》。

黃耀明每年開騷

完騷後明哥指今次的演出就如《誰》其中兩句歌詞一樣「我不後悔,我不後悔」。問他會否每年開騷答謝歌迷,明哥肯定地表示:「只有仲有體力仲有聲音仲有空間會繼續發聲,因為唔知幾時唔可以再發聲再唱歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!