掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

近距離睇F1勁震撼 劉嘉玲嚇到呆咗 __,劉嘉玲,嘉玲,

Amazing!一級方程式(F1)中國站賽事尋日(日)喺上海結束,多位圈中人都有到場感受氣氛,當中就有影后劉嘉玲享受近距離體驗,有機會企喺賽車維修場, ...


Amazing!


一級方程式(F1)中國站賽事尋日(日)喺上海結束,多位圈中人都有到場感受氣氛,當中就有影后劉嘉玲享受近距離體驗,有機會企喺賽車維修場,睇實點樣換車軚,過程仲快到佢呆晒添!

睇F1有得前排已經夠威威,要好似嘉玲咁仲要去埋維修場,睇住成個換車軚過程就更加難得,所以佢都拍晒片留念。由架車停低到換完到開走繼續賽事,只係用咗幾秒時間,真係一眨眼就走咗,唔怪得企喺旁邊睇嘅嘉玲震撼到擘大口,成個人呆晒望實架車,佢自己都要用番兩秒時間回神,F1換車軚之快果然係神奇、頂級,超卓!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!