掃呢頁CODE去手機

2018年5月30日 星期三

羅霖請零食谷肥閨蜜 康華爆蕭正楠「 __,正楠,康華,羅霖,蕭正楠,

羅霖經常請劇組食零食,被封為「士多霖」。
羅霖請零食谷肥閨蜜康華爆蕭正楠「𠽌𠽌𠽌」以謝雪心為首的「一局四司」,因拍劇成為閨蜜。拍攝期間,羅霖豪請零食,被封為「士多霖」。康華表示從不吃零食,卻因 ...


羅霖請零食谷肥閨蜜 康華爆蕭正楠「𠽌𠽌𠽌」

以謝雪心為首的「一局四司」,因拍劇成為閨蜜。拍攝期間,羅霖豪請零食,被封為「士多霖」。康華表示從不吃零食,卻因羅霖改變習慣:「拍完劇後喺屋企,我竟然會攞阿媽包薯片嚟食。」同樣不吃零食的謝雪心亦被感染:「初時我唔食o架,後來都失守,肥咗20磅。」張文慈(Pinky)更笑言肥了8磅,幾乎逼爆戲服。羅霖對此連番「耍冧」:「真係唔好意思,搞到你哋個個都肥晒,係我唔好」反而她瘦了一圈,因睡不夠便會瘦。

張文慈擲3萬宴客

於橫店拍外景時住在蕭正楠隔籬房的康華大爆:「有朝我喺房門邊聽到『𠽌𠽌』聲,望出去發現阿蕭拉住個門框做緊引體上升,谷到好行,得我睇到真身,原來男人Keep胸肌可以勤力過女人。」

張文慈到韓國旅行,盡情玩餐飽。
  • 張文慈到韓國旅行,盡情玩餐飽。

另外,Pinky早前代表《宮2》劇組,與其他劇集演員進行麻雀比賽,結果勝出獲3萬元獎金。她承諾將獎金交由梅小青處理,作宴請台前幕後飯局之用。Pinky聞得收視佳績,即與胞姊相約到韓國「慶功」﹕「咁好成績好開心,之前同公司請咗幾個月假,6月會歸隊拍劇,想趁空檔試一次玩盡、食盡佢。」雖然「汪司膳」貪小便宜,但原來背後有悲慘故事,近日更有網民大讚她演得可愛,她開心說:「我嘅角色身世都幾可憐,大家睇落去就知,多謝網民支持。」




鍾意就快D Share啦!